Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '19

 
Kategori
Siyaset
 

Türkiye'nin Gerçekleri ve AKP

Türkiye’nin
En büyük açmazı canlarım
İktidar gerçek gündemi sapıtıyor
İç barış gereksinimi var
İç barışı daha da bozacak yaklaşımlar
Sergiliyor
Dış barış gereksinimi var
Dış barışı daha da bozacak yaklaşımlar
Sergiliyor
Ekonomik düzelme gereksinimi var
Doğru yaklaşımlar sergilemiyor
Ülkenin
Sessizliğe gereksinimi var
Daha da gürültücü hal sergiliyor
Siyaset
Barış ve kardeşlik getirmesi gerekirken
Barışı dışlayan tutum içeriyor
Düşman kardeşler siyaseti yaşanıyor
AKP genel başkanı
Var gücüyle yerel siyasete hücum ediyor
Bunu yaparken
Muhalefeti vatana ihanet içinde ilan ediyor
Özellikle
CHP’nin Kandilden yönetildiğini iddia ediyor
Amaaa
Bunu delillendirip yargıya başvurmuyor
Bu yaklaşım
21. yüzyıl Türkiye’sine ters canlarım
Ülke cumhurbaşkanı
Deliller varsa bunu yargıya verir
Yargı işi ele alır neyse cezası verir
Bu durumda
Kesinlikle o parti kapatılır
Yetkilileri de hapse atılırlar
Bunlar oluyor mu olmuyor
O zaman iş lafta kalıyor canlarım
Bugünkü Türkiye’nin Cumhurbaşkanı
Bu gibi normal olmayan yaklaşımlarda bulunmamalı
Ben diyorum ki
CHP’nin Kandilden yönetildiğine kargalar bile güler
Güler kardeşlerim güler
Cumhurbaşkanı
Ülke aleyhine faaliyet gösterdiğini iddia ettiği partileri
Derhal yargıya başvurarak kapattırmak zorundadır
Gerisi büyük vebal teşkil eder canlarım
Ben derim ki
AKP bu gündem saptırmalardan kesinlikle vazgeçmeli
Ve yerel seçimlere bu denli yüklenmeyi bırakmalı
Yerel adayların kendilerini halka anlatmalarına fırsat tanımalı
Esas grevi olan
Ülkeyi iktidar muhalefet işbirliğinde doğru yönetmeye bakmalı
Muhalefeti düşman kardeş bellememeli
Güzellikler içinde ülke yönetimine emek vermeli
Bundan daha güzel iktidarlık olur mu canlarım
Ben demiyorum ki iktidar çeksin gitsin
Hayır öyle bir düşüncem olamaz olmadı da
Dilerim
İktidar benim bu iyilik dileklerimi duyar ve uyar
Şu ülkede kardeşçe yaşamı gerçekleştirir
Dilerim
Dilerim


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..