Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '07

 
Kategori
Güncel
 

Türkiye'nin Lady Diana'sı

Türkiye'nin Lady Diana'sı
 

Hollanda kraliçesi Beatrix ve Hayrünnisa Gül



Türkiye'nin yeni secilen Cumhurbaskani Abdullah Gül'ün genc ve basi kapali esi Hayrünnisa'dan "First Lady" diye söz ediliyor haberlerde. 2007 Agustos da secilen Türkiye'nin yeni Cumhurbaskani Abdullah Gül'ün genc esi Hayrünnisa Gül: "Ich bedecke meinen Kopf, aber nicht mein Hirn"/ "Ben basimi kapatiyorum ama beynimi degil" demis. (?)

Bayan Hayrünnisa Gül, şık ve cekingen, dezent/ ince, edepli hal ve tavirlariyla,  toplumda cocuklara yakinligi Lady Diana'yi andiriyor; yabanci medyanın sempatisini cekiyor haberiniz olsun.

Türban modasinin öncülügünü yapacak gibi geliyor bana. Türban modasi yeni bir cigir acabilir. Ülkemizde türbana öcü gibi bakip antipati duyulurken bayanlar yurtdisinda, sık kiyafetlerine türbani tercih ederlerse hic sasmam. Ben de o sık görüntüleri izlemekle yetinecegim.

Aslinda türban (belki) gereksiz yere baska uclara cekmeden izleyerek, pek fazla negatif yorumlanmamalidir.


Meydani birakalim bir süre kendisine ve dansini izleyelim.
Sayin Cumhurbaskanimiz Abdullah Gül akrep burcundan. Egitimli akrep burcu insanlari sabirlidir. Akilli, zeki ve analiz etme konusunda güclüdürler. Modern Türkiye adina refah ve mutluluklar getirmesini dileyelim ... Vakur ve dikkatle izleyelim.


Sevgiler, saygilar

Mine
30 Agustos 2007




 

 
Toplam blog
: 139
: 4264
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

Yurt dışında yaşıyorum. Spor, yürüyüş vb. bedensel aktiviteleri düzenli uyguluyor - vegan tarzı besl..