Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

Türkiye`nin tapusu

Türkiye`nin tapusu
 

Gazeteden aldim


Haberi okuyunca şu an iktidarda olan parti ile gurur duydum. Yıllarca borç para aldığımız IMF'e borç verme durumuna gelmişiz. Haberin içeriğini okumaya gerek bile duymadım. Bazen iki kelimelik başlık konuyu en iyi şekilde anlatır. Haberi yapan ya da başbakan olayı saptırmıyorsa, şartları biz koyduğumuza göre IMF'e borç verme durumundayız demektir. Bunun başka türlü izah tarzı olamaz, borç alacak kişi ya da kurumun şart ileri sürdüğü nerede görülmü. Siz bankaya gidipte borç talebinde bulunduğunuz zaman şartları siz mi belirliyorsunuz yoksa banka yönetimi mi? Tabiki banka yönetiminin önünüze sıraladığı her maddenin altına imzanızı atıyorsunuz ve borcu veren kurumun şartlarını kabul etmiş görünüyorsunuz. Bankaya teminat ya da kefil göstermek durumundasınız eğer borcunuzu siz ödemezseniz borç kefil tarafından ödensin.

Bırakalım tıraşıda gerçeklere dönelim borç veren kurum güvence almadan borç vermez. Türkiye`nin elinde ne bir liman, ne baraj, ne de ticari faaliyet gösteren bir kurum kalmadığına göre IMF`e nasıl bir güvence verildi Turkiye`nin tapusu güvence olarak gösterilmiş olmasın.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...