Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '13

 
Kategori
Siyaset
 

Türkiye satışa mı geliyor?

Türkiye satışa mı geliyor?
 

II. Abdülhamit han...


Son günlerdeki barış çalışmaları beni teretdüde düşürdü.

Başbakanın özellikle gaza gelmiş hali epey düşündürüyor beni...

Son söylemleri kolay yenilir yutulur değil hani...

Ne o söylem öyle?

“Biz Türk milliyetçiliğini de

Kürt milliyetçiliğini de ayaklarımızın altına almışız!” diye övünmüyor mu?

Şaşırıp kaldım inanın!

Bir bunu düşündüm bir de Abdülhamit’i...

Politik Siyonizmin kurucusu Hollandalı Yahudi Theodore Herzl,

Abdülhamit’e bugünkü İsrail topraklarında Yahudi kolonisi kurmak teklifiyle gelir.

Teklifte o zamanki Osmanlı devletinin Avrupa devletlerine olan tüm borçlarını silmek var.

Abdülhamit teklife şöyle yanıt verir:

“O topraklar bize ata yadigârıdır, atalarımız o toprakları kan dökerek almışlardır.

Kan dökülerek alınan topraklar ancak kan dökülerek verilir!”

O zaman Abdülhamit işin kötüye gideceğini anlar...

Bütün o Büyük Filistin topraklarını hemen padişah mülkiyetinden şahsi mülkiyetine geçirir.

Uluslararası hukukta şahsi mülk gasp edilemez diye...

Ne yazık ki Abdülhamit İttihatçılar tarafından devrilir.

İttihatçılar Yahudi Kolonisi kurulmasına izin verirler.

Tabii o yerleri önce yeniden padişah mülkü ilan ederek...

Öyle tahmin ediyorum ki ittihatçılar devlet erkine ermenin yanında,

Epey de otlandılar bu işten!

Yani o yerleri sırf Yahudileri sevdikleri için vermediler.

Bugüne gelirsek...

Bugün de PKK özerklik talebini parayla alıyor sanırım...

CİA eski Avrupa ve Ortadoğu eski sorumlusu John Patrick Quirk’in söylediğine bakarsak:

PKK’nın özellikle ABD’de yıllık yüz milyon dolarlık bir para kontrolü varmış.

Ayrıca ABD bankalarında aklanmış halde 30- 35 milyar dolar paralarının olduğu da söyleniyor.

İşte bu para konusu beni 1900’lü yılların başındaki o alışverişi düşündürttü.

Malum Siyonizmin “arz-ı mevt” planı halen bitmedi!

Önce parayla özerklik satın alınıyor sonra da bağımsızlık... Olamaz mı?

PKK o parayı zaten başka yerde kullanamaz!

Para onun ama CİA kontrolü altında o para!

Başbakanın yüksekten atmaları özellikle;

Türk milliyetçiliğini ayakları altına alma sözleri öyle kolay bir olay değil!

Sırtını kuvvetli yere dayadı ki böyle atıp tutuyor.

Ne ayıp ediyor!

Ecdat dediği Abdülhamit’e ve yine Mustafa Kemal Atatürk’e ne büyük hakaret ediyor böyle!

Olacak iş değil yani...

...

Ben korkuyorum vallahi “Türkiye satışa geliyor” gibi!

Burada bir kere daha söyleyeceğim:

AKP içindeki Türklüklerinden utanmayan Türkler ve İslamlığından utanmayan İslamlar...

Biraz düşünmeliler bu konu üzerinde!

21. yy da Türk milliyetçiliği kültür milliyetçiliğidir ırkçı değildir!

Kültür değerlerinin korunup geliştirilmesi ve geleceğin kendi ulusal değerlerimiz üzerinde,

Şekillenmesini istemektir Türk milliyetçiliğinin tanımı...

Öyle ayaklar altına alınacak bir bela değildir!

Aklıselim sahibi AKP’liler, yarının vebalini yaşamak istemiyorsanız:

O zaman biraz ağzınızı açacaksınız ve sorular soracaksınız!

Biliyorum hain değilsiniz ama gafil avlanıyorsunuz gibi...

Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..