Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '11

 
Kategori
Değerleme
 

Türkiye sevgili ülkem/ Seni böyle görmek var ya

Türkiye sevgili ülkem/ Seni böyle görmek var ya
 

Bakmayın siz benim Türkiye sevdalılığıma

Benimkisi oğlun anaya duyduğu koşulsuz sevgi

Nasıl olursa olsun seveniyim ben onun

Bir gerçek var ki tarihi geçmişine karşın Türkiye

Şu anda el atılmayı bekliyor

Başta görünüşüyle

Yeni baştan elden geçmeli Türkiye

Yaratıcı bir yaklaşımla

Bilimsel tutum ve davranışla

İnsana yönelik bakış açısıyla

Her şey insan için düşüncesiyle

Her bir yönü derin, derin düşünülerek

Ve öyle derin planlamalar ışığında

Türkiye görsel olarak değiştirilmeli

Gelip görenlerin aklında gönlünde iz bırakmalı

Yaşayanları

Bir mabetçesine sarılmalı şu canım Türkiye’ye

İnsan ilişkileri şaha kalkmalı

Saygı canlanmalı yaşayanlarda

Dillere düşmeli saygı bu güzel ülke Türkiye’de

Kardeşlik arkadaşlık dostluk gelişmeli iyice

Ve paylaşma dayanışma hayır işleri kalkmalı ayağa

İnsanlarda

Özgüven, özdenetim, duygudaşlık güçlenmeli

Sorun çözücülük en üst aşamaya varmalı

İş birliği yapmak olmazsa olmaz olmalı

İnsanları Türkiye’ye saygı duymalı

Türkiye insanlarıyla yücelmeli

Açlık açıklık işsizlik fukaralık ortadan kalkmalı

Bir bolluk

Bir bereket

Almalı yürümeli şu canım Türkiye’de

El birliği gönül birliği güç birliği artmalı

Vefa duygusu yeniden canlanmalı

Şu canım Türkiye’ye bir el değmeli

Sihirli değil dost eli örneğin

Türkiye her yönüyle dillerde gönüllerde olmalı

Ve Türkiye’de okullar

Saygıyı sıra bilincini temel almalı

Türkiye çocuğu

Bunları içselleştirmeli davranışlarına yansıtmalı

Yaşamlarında vazgeçilmez alışkanlık yapmalı

Değerleme olarak yaşamalı

Türkiye maddi manevi yönden bir güzel gelişmeli

Bu uygarlıktır

Türkiye’ye uygarlık ne de yaraşır canlarım

Benim şu gönül durmadan bunu istiyor işte

İlgililere sözümdür

Bana düşen bir görev olursa yapmaya hazırım

Zor diyenlere

Hamdullah Suphi’nin

Korkaklara imkânsız gelen kahramanlara idealdir

Sözünü hatırlatır

Siz bize sonra katılsanız da olur derim

Yaşasın Türkiye dostluğu ve onun yaratacağı görevdeşlik

Yaşasın insanını mutlu eden Tarihi Ülke Türkiye

Yaşasın barışın ve kardeşliğin yücelttiği Türkiye

Yaşasın yaşasın ben bunu istiyorum yahu

Birlikten güç doğar güçten de yaratıcılık

Türkiye’yi düşünüyorum

Hayallere dalıyorum

Türkiye benim sevgili ülkem”


Aklın egemenliğinde güzel günlere… 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..