Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '07

 
Kategori
Futbol
 

Türkiye Süper Ligi dört takımdan mı ibaret?

Geçtiğimiz hafta sonu oynanan Kayserispor - Fenerbahçe arasındaki müthiş mücadeleyi izledikten, Kayserispor’un Fenerbahçe’yi elinden kaçırdığına şahit olduktan sonra akşam bazı yorumcuların, "Fenerbahçe Kayseri’de iki puan bıraktı şeklindeki” yorumlarını izledim.

Bir an tereddüt ettim, acaba ben başka bir müsabakamı izledim diye, tabi ki değil, ya da bu sayın yorumcular başka bir müsabakadan mı bahsediyor? O da değil, öyleyse bu da ne demek oluyor diye düşündüm. Yıllardır Türk futbolunu aynı gözlükle izleyip, üç aşağı beş yukarı aynı yorumları yapan bazı sayın yorumcular Türk futbolunu üç, hadi bilemediniz dört büyük kulüp üzerine oturtup, her tarafa bu kulüplerimizin penceresinden bakıyorlar, hiçbir zaman Anadolu kulüplerini ön plana çıkarmıyorlar.

El insaf! Hafta sonu oynanmış olan Kayseri spor-Fenerbahçe maçında son dakikada bir puanı kurtaran taraf Fenerbahçe olurken, iki puanı daha doğrusu Fenerbahçe’yi elinden kaçıran Kayserispor’du ama bu kolay kolay ön plana çıkmayacaktı, çünkü Türkiye'de bir çok şey değişmesine karşılık, bazı kafalar değişmemişti; kolay kolay da değişmeyecekti ama geçen yıl Süper ligde ve Avrupa’da harikalar yaratan bir Kayserispor bu sezon da aynı şekilde başarıdan başarıya koşup en azından beşinci büyük olarak kendisini tescil ettirmek için yoluna devam ediyor.

Bir çok büyük vilayetimizde tek süper lig takımı olmamasına karşılık Anadolu’nun göz bebeği Kayseri Şehri Başta Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Mehmet Özhaseki olmak üzere tek vücut olup bir değil, iki takımla Türkiye Süper ligini sallamaya devam edecek gibi gözüküyor.

 
Toplam blog
: 47
: 695
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

Övünmek gibi olmasın amma hem pür amatörüm ve de Kayseri'liyim. Amatörüm çünkü hayatım boyunca paray..