Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '16

 
Kategori
Siyaset
 

Türkiye ve AB - Yeni boyutlar

Türkiye ve AB - Yeni boyutlar
 

Kaynak: ensonhaber.com


AB'nin göçmen krizi çözülmesinde Türkiye rölünün daha aktif olacağını kabul ettiği bildirildikten sonra Avrupa politik sahasında ülkemizin tutumu daha etkin, daha güçlü olmuş. Bizim başkaları yardıma, onları desteklemeye daima hazır olduğumuzu Avrupa'ya ve tüm dünyaya gösterdik.

2015 yılının Ocağından itibaren 1 milyondan fazla göçmen Türkiye'den Yunanistan'a varmış, bu yılın başından sayısı 130 binden fazla olmuş. Bu çok zor, çok tehlikeli bir yol boyunca birçok insan açlıktan ve çeşitli felaketlerden ıstırap çekiyorlar, denizde hayatlarını kaybediyorlar. Bunun için, Türkiye'nin Yunanistan hükümetinin Avrupa'ya yol kestiği göçmenleri koruma isteği bu insanlar için gerçek bir kurtuluş olacak.

Ayrıca, bu anlaşma tüm Türkiye ve vatandaşlarımız için çok verimli olabilir. AB, mülteci yardım programına artık ek yatırım yaparken Türkler için vize rejimi kaldıracak ve diğer sorunlarda destek çıkacak. Toplam olarak şu, dünya sahasında devletimizin prestijini iyileştirip, Türk ekonomisini ivme kazandırıp Türkler için yeni işyerleri, eğitim ve yaşam imkanları yaratacak. Böylece, başkalara yardım ederken kendimize yardımcı oluyoruz.

 
Toplam blog
: 9
: 139
Kayıt tarihi
: 22.03.16
 
 

Ankara'da doğdum ve yaşıyorum. Serbest gazeteciyim. ..