Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '13

 
Kategori
Güncel
 

Türkiye yalnızca Türklerin midir?

Türkiye yalnızca Türklerin midir?
 

Türklerin dışındaki vatandaşlarımız nereye gidecekler? Örneğin Kürtler, PKK'nın peşine mi takılıp gitsinler?


TÜRK OLMAYANLAR NE YAPSIN?... ÜLKEYİ TERK Mİ ETSİNLER..?

Dün akşam televizyonların haber bültenlerinde ve bu sabah da yazılı medyada okudum; CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun birer "ant" niteliğindeki sözlerini...

Aynen yazıyorum :

Süzüm bir; Cumhuriyet Halk Partisi parlamentoda olduğu sürece hiç kimse "Türk" lafını anayasadan çıkarmaya cesaret edemez.

Sözüm iki ; Cumhuriyet Halk Partisi parlamentoda olduğu sürece bizim bedenemizi çiğnemeden hiç kimse "Türk milleti" lafını anayasadan çıkaramaz.

Sözüm üç ; hiç kimse Mustafa Kemal Atatürk'ün kurucu ve önder rolünü anayasanın başlangıç bölümünden asla çıkaramaz...

"Yemin" niteliğindeki bu sözlere, bir dördüncüsünün de eklenmesi gerekirse, herhalde şu olur.

Sözüm dört ; Türkiye Türklerindir...

Kılıçdaroğlu'nun kendisi bunu düşünmüş müdür bilemem; ama parti içinde düşünmüş olanlar vardır diye düşünüyorum.. Örneğin, "ben kendimi Türklerle eşit göremem" diyenler gibi..

Ama ben onlar gibi düşünmüyorum... Ben, 1921 Anaysası'nın altında imzası olan Mustafa Kemal (ATATÜRK) gibi düşünüyorum...

Onlar gibi düşünenler, lütfen  "TEŞKİLATI  ESASİYE KANUNU(20 Kanunsani 1337-85)'i ; yani  1921 Anayasası'nı açıp okusunlar...

cdenizkent

NOT : Blog yönetimine...Bu bloğu dün yazdım..Yayınlandı..Ancak, biraz düzeltmek için geri çektim; düzeltmemi yaptım ve yeniden yayına verdim..Bu sabah,bloğumun yayınlandığı mesajını aldım..Ancak, bloğum yayınlanmamış..Sanırım, belki de benden kaynaklanan  bir teknik hata var. Teşekkürler.

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..