Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '20

 
Kategori
Güncel
 

Türkiye’ye de Bulaştırayım

Ben mesela yurtdışından gelen biri olsaydım- ki zaten yurtdışındaysam gelmezdim, neden geliyorlar onu da anlamıyorum- hastaneye telefon eder beni sınırdan alın derdim.

Adamda düşünce yok hastalığı kapmış memleketine geliyor, orada tedavi etmiyorlar mı?

Hadi böyle bir hata yaptın, bir de doğru evine gidiyor.

“Hasta değilim, belirtiler yok”

Bir kere seni bu şekilde sınırdan alan devlet… Bir şey demeyeyim yazım yayımlanmayacak!

Belirtiyi falan boş ver yurtdışından hele de hastalığın yayıldığı bir ülkeden geldinse hastasın.

Devlet kişiyi düşündüğü için hata yapıyor, ülkeyi düşünecek. Herkesi ülkeye getiriyor. Onlar orada tedavi görsün biz de onlarınkini tedavi edelim; böyle bir salgında milliyet yok, herkes sadece insan.

Ben devlet olsam Koronavirüs dünyada ilk görüldüğü anda sınırları kapatırdım. Yemin ediyorum bir kişi bile yakalanmazdı. Virüs bizim ülkemizde çıkmadı ki.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..