Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '11

 
Kategori
TV Programları
 

Türkiye'yi sallayan ikili : Neylan ve Serhat …

Yazmayayım, yazmayayım diyorum… Ama yine de kendimi tutamıyorum… Biliyorum, kendimi tekrarlamak olacak… Aynı konudan bir daha ekmek yemek anlamına gelecek… Fakat elimde değil… Onları ilk dinlediğim anda, öylesine derinden etkilendim ki performanslarından… Adlarını bile aceleden yanlış yazmışım…

Elbette ki, illa da billa da ” O Ses Türkiye ” yarışmasını sallayan ve bütün Türkiyeyi kendilerine hayran bırakan, Neylan ve Serhat ikilisinden bahsediyorum… Performanslarının hemen ardından, ekran başında bir süre donup kaldığımı itiraf ediyorum size… O yüzden çala kalem yazdığım isimlerini bile doğru not edememişim…

Şarkılarının adları bile silinip gitmiş aklımdan… ” Dance Me To The End of Love ” ve Türkçe bir parça olan ” Bir Gemi Olsam ”… Niye silinmiş diye sormayın lütfen… Aklım başımda değildi Allah sizi inandırsın…

Ama şarkılar bu kadar mı duygulu söylenir… Bir parçanın içine bu kadar mı girilir… İngilizcesi de, Türkçesi de… Ayıptır, günahtır bizim gibi sıradan ölümlü insanlara ya… Bundan sonra hayatınızda hiçbir şey bile yapmasanız, ileride çocuklarınıza izletmek için bu performansınız bile tek başına yeter de artar bile size…

Önceki yazımda sizden ne bir fotoğraf, ne de bir video vardı… Dedim ya, dinledim, vuruldum, ayıldım ve hemen yazdım… Sadece ” O Ses Türkiye ” logosunu bulabildim kullanılabilecek bir fotoğraf olarak… Çünkü sadece adınız bile yeterdi benim için, sizi keşfettiğimi haykırabilmek adına…

Şimdi ise o çok büyük eksikliklerimi gidererek, hem fotoğraflarınızı hem de videonuzu alıntılayarak, bu sefer hakkınızı layıkıyla teslim ediyorum size… Yaşantıma inanılmaz bir keyif ve enerji kattınız… Sırf sizin için bile olsa ” O Ses Türkiye ” yarışmasını seyredeceğim…

Yolunuz açık olsun güzel insanlar, her biri birer yetenek abidesi olan sevgili Neylan ve Serhat… İşte o unutulmaz ve defalarca izlense asla bıkılmayacak video linkiniz…

http://www.hayatveinsan.com/turkiyeyi-sallayan-ikili-neylan-ve-serhat.html

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..