Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '12

 
Kategori
TV Programları
 

Türkiyemin Kralısın be Çağrı Emrah Yıldırım… ( Part 1 ) : ” O Ses Türkiye ” – 01/10/2012

Türkiyemin Kralısın be Çağrı Emrah Yıldırım… ( Part 1 ) : ” O Ses Türkiye ” – 01/10/2012
 

Acun Ilıcalı,Çağrı Emrah Yıldırım,damla damla,Eziz Dostum,genç,genç ses,gençlik,gitar çalmak,gittin,güzellik,hayat,Hülya Avşar,huzur,içimdeki çocuk,iki elin kanda olsa,insan,metropol,moda,muhteşem yetenek,multimedya,mutluluk,müzik,müzik pınarı,müzik


O‘ nu karşımda görünce gözlerime inanamadım… Heyecandan deli gibi atan kalbimin bir an için duracağını düşündüm… Ardından eski bir dostu görmenin sıcaklığı kapladı içimi… Devamındaysa yüzümde kocaman ve huzur dolu bir gülümsemeyle bir an bile olsa gözlerimi ayıramadım ekrandan…

Çünkü bana göre tüm müzik yarışmalarında bugüne kadar gördüğüm en yetenekli sanatçılardan biri olan taçsız kral adamım, canımın içi Çağrı Emrah Yıldırım, bu sene ikinci kez katıldığı ‘ O Ses Türkiye ‘ yarışmasında gösterişli bir şekilde sahne aldı ve yeri göğü yerinden oynattı…

Performansını sergilerken söylediği ‘ Sen Mutlu Ol Yeter ‘ şarkısını bir yorumlayışı vardı ki anlatılamaz… Sadece ama sadece yaşanılır ve yürek ile test edilerek onaylanır… Şarkısını söyleyişinin her dakikası zihnimin en ücra köşelerine vakalbimin en bilinmez yerlerine kadar nakış nakış işlendi ve ömrümün sonuna kadar unutulmamak üzere kaydedildi…

Tabi ki hemen anılar birer birer hücum etmeye başladı ve eski tatlı keyif dolu günleri yeniden ve tekrar tekrar yaşama fırsatını yakalamış oldum… Tanrım ne performanslar izletmişti bizlere Çağrı Emrah Yıldırım o her biri diğerinden mükemmel klasikleşen yorumlarıyla…

Yazımın ana linki...

 

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..