Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '10

 
Kategori
Güncel
 

Türkler uçuyor!

Türkler uçuyor!
 

Dünya Basketbol Şampiyonası'ne çok az günler kalmışken üzülüyordum, ülkem çok ilgisiz hiç kimseden basketbolun 'b'sini duymuyordum. Birkaç reklam haricinde ekranlarında sesi pek çıkmıyordu.

Ta ki düne kadar... Önce ana haberlerde gördüm. Hemde tüm kanallarda. Yine aynı ekip, Hidayet vardı, Mehmet vardı...

Ama , ama bilmediğim, tanımadığım, kısa boylu birkaç adam daha vardı ekranda. Bizimkilerin yanında ' smaç hareketi gösterir misiniz?' diye soruyordu. Allah Allah dedim, sahneler hızlı geçti...

Derken bir uçak belirdi, bu küçük adamlar belliki havadan aşağıya süzülecekelerdi. Birşeyler gaza getiriyordu beni. Alttan alttan bir ses, bir müzik vardı, derinden, güçlü ve müthiş etkileyeci.

Uçak havalandı, bu küçük adamlar kendilerini aşağa doğru bıraktı. Birinin elinde pota, diğerlerinde THY amblemli toplar. İşin rengi belli olmuştu.

Ama hala etkileyici birşey daha vardı. Derinden gelen o müzik 'çok güçlü' sözlerle taçlandırılmıştı. İnsanın tüylerini diken diken eden o sözlerle hemde. 'TÜRKLER UÇUYOR, TÜRKLER UÇUYOR' diyordu kalın sesler topluluğu.

Çok etkileyici, çok vurucuydu. Kısa ve özdü. Sadece ama güçlüydü.

Bu reklamı yapan hangi ajans yaptıysa, önce onun ellerine sağlık.

Ve tabiki THY, sana da, ekibine de teşekkürler.

THY dünyada zaten yarattığı imajla 'Türkleri uçuruyor' , umarız 12 Dev Adam'da uçurur !

 
Toplam blog
: 42
: 2022
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

1983 İzmir doğumluyum. Doğduğumdan beride bu şehirde yaşıyorum. İlk, orta, lise ve üniversite hay..