Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '18

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Türklüğe Düşen Görev

Türklüğe Düşen Görev
 

Ali Aslan derler bu adama:) Torunumdur efendim:)


Düşünüyorum
Düşünüyorum
Düşünüyorum
Tarihimizi değerlendiriyorum
Türk tarihini tabii

Bakıyorum Türk tarihi
Baştan aşağı kahramanlık

Taaa
Orta Asya’dan kalkıp
Taaa Tuna’ya dayanmak

Buralarda
Medeniyet kurmak yaymak yaşatmak
İnsanlara değer vermek değerli kılmak
Boş şeyler değil hani

İvo Andriç’in
“Dirina Köprüsü” eseri geliyor aklıma
Oradaki
Türk tutumu ve güzellikleri geliyor
Gözlerim yaşarıyor

Haykırıyorum coşkuyla işte
Sevgili atalarım
Sevgili atalarım
Sevgili atalarım
Sizlerle gurur duyuyorum
Sizlerle gurur duyuyorum

Bir de bugünlere bakıyorum
Başımı taşlara vurasım geliyor

Ben diyorum ki
Türk devleti mutlaka ve mutlaka
Kendine gelmeli
Kendi içindeki şu çatışmaları yenmeli

Ondan sonra da dünyaya açılmalı
Nerede bir huzursuzluk varsa
Oraya el atmalı
Huzursuzluğu yok etmeli
Selamete yol açmalı

Bu bizim soyumuz için gereklidir
Biz bu gereklilikle bugünlere geldik
Yarınlara da böyle sarkacağız

Dünya kesinlikle şunu söyleyecek
Türk’ün olduğu yerde
Güller açar gönüller coşar

Türk’ün olduğu yerde
Mutlaka ve mutlaka gerçek barış yaşanır

Türk’ün olduğu yerde barış doğar
O barış bozulmaz asla asla ve asla

Dünya bugün için
Barış bozucularla dolup taşıyor
Bu yanlış
Bu çok çirkin
Bu yaklaşım insani değil asla

İşte
Bu yanlışı
Bu çirkinliği
Bu kötülüğü
Türk kültürü yok eder sadece

Türk devleti bu yaklaşımı
Yeniden ele alıp güçlendirmeli
Hem ülkemize
Hem yakın çevremize
Ve nihayet dünyaya çeki düzen vermeli

Bu çeki düzen verme işi
Bu işi defalarca yapmış Türk soyu için
Kolay çok kolaydır

Yeter ki
Biz bu görevi bir kenara atıp kalmayalım

“Türk dünya egemenliği ülküsü”
Boşuna doğmamıştır

Buna göre
Türk dünyaya egemen olacak barış doğacak
Herkes kardeşçe geçinip gidecek
Bu ülkünün özü bu
Bu ülkü Türk soyunun özüdür
Ve bu öz unutulmaz bir kenara konulmaz

Yaşasın
Yaşasın
Yaşasın “Türk dünya egemenliği ülküsü”
Yaşasın
Yaşasın

Gerçek mutluluk
“Türk dünya egemenliği ülküsü” kurgusundadır

Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..