Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

TÜRKLÜĞE ÖĞÜDÜMDÜR

İnsanlık

Her koşulda

Doğruya doğru

Eğriye eğri diyebilmekle güzelleşir

Bunu özümseyeceğiz

 

Konuya

Rahmetli Tarık Buğra’nın

“Küçük Adam” adlı eserinden

Başlayayım

 

Tarık Buğra

Demokrat Parti kurulurken

Akşehir’deki anılarında

Şöyle der

“Demokrat Parti’yi kurarken

Birer birer

Akşehir’in önde gelenlerine gittik

 

Her gittiğimiz kişi

‘Gönlüm sizden yana ama’ diyerek

Bizimle olmaktan uzak durdular

 

Demokrat Parti kuruldu

Seçime katıldı

İkinci seçimde iktidara geldi

 

Şöyle bir baktım

Parti kurarken davet edip de

“Ama” diyenlerin

Hepsi ama hepsi

Demokrat Partili oldular

 

Biz

Onların çok gerilerinde kaldık

Lafımız sözümüz dinlenmedi bile

Onlar ne delerse o olur oldu

 

Bu olay bana ders verdi

Halka giderken

Dikkatli olmak lazım dedirtti” der

Sevgili Tarık Buğra

 

Buna benzer bir

Olayı ben de yaşadım

1980 hareketinde Adalet Partisi kapatılmıştı

Bir ara işler düzelmeye başladı

Rahmetli İsmet Sezgin

Bir Perşembe günü

Aydın Germencik ilçesine gelmiş

 

Oranın pazarı o gündür

Yanında rahmetli Eşref İrimaltı var

Pazarda dolaşıyorlar

Kimse dönüp bakmıyor onlara

Ben

Gittim ellerini sıktım

Konuştuk biraz ayaküstü

 

Aradan zaman geçti

İsmet Sezgin

Doğruyol Partisinden

İçişleri Bakanı oldu

Bir ara Germencik’e geldi

 

Ben de gittim karşılamaya

Halk bir karşıladı ki İsmet Beyi

Şaşar kalırsınız

 

O ara Eşref Amcayı gördüm

Karşılayanların en gerisinde

Zıplayarak

İsmet beye yaklaşmaya çalışıyor

Ben buradayım dercesine

 

Birden

O Pazar yerinde gördüğüm an geldi

Gözümün önüne

Öyle üzüldüm ki sormayın gitsin

Eşref Amcaya baktım yine hüzünle

Tarık Buğra’nın anlattığı olayı anımsadım

 

Allah Allah ya dedim

Yürüdüm gittim oradan

 

O gündür bugündür

Hep şunu düşünür oldum

Türk halkı

Bugün ne çekiyorsa

Bu yanlıştan çekiyor

 

Oysa

Her koşulda

“Doğruya doğru eğriye eğri” dese

Kimse

Türk Halkının karşısında yamuk yapamaz

Yapmaz da

Çünkü o da

Karakter olarak o olandır

Her Türk

Doğrucu olunca yanlış barınmaz aramızda

 

Gelin

Sevgili Türk Halkı

Doğruda duralım yanlışa hayır diyelim

 

Sevgilerim sizlerle olsun

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..