Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

TÜRKLÜK ORTAK YAŞAMDA YAŞAR

Evet

Sevgili Türk Ulusu

Evet

 

Yaşam

Tüm insanların

Ortak yaşamıdır

Her şey

Herkesçe eşit yaşanırsa

O yaşam

İnsanı

Mutlu

Müreffeh

Yaşatır

 

Bir toplulukta

Bir kişi

Keyif içinde yaşarken

Diğerleri ona bakıp kalıyorsa

 

Keşke

Ben de bu yaşama kavuşsam deyip

Çabalasa

Ama

Çabası işe yaramayınca

Ne yapalım

Bu da Allah’ın takdiri diyerek

Bir kenara çekilip

Büzülüp kalsa

Bu olgu

İnsanlık dışı olgudur

Tamamen

İnsana yakışmayan davranıştır bu

 

Gelişmiş insanlıkla

Asla bağdaşmayan davranıştır

 

Bu davranış

Kul katında da

Allah katında da asla kabul görmez

 

Ben diyorum ki

İnsan

Ben insanım diyorsa

Yaşadığı toplumda

Herkesin güzel yaşaması için

Gayret gösterecek

Aksi takdirde

Bu insan insanım diyemez

 

Şimdi bakıyorum

Ülkemiz Türk Yurduna

 

Özellikle

Şu yaşadığımız pandemi dönemine

Açlık

Yoksulluk

Fakirlik

Çaresizlik

Daha kötüsü

Sinirlilik

Kavga

Öldürme

Çok yaygın hal aldı

Çok yazık

Bu toplumsallığa yakışmıyor hiç

 

Toplumsallık

Kardeşlik

Birlik beraberlik

Dayanışma

Paylaşma

Yaratısında anlam kazanır

 

Birimizde olan

Hepimizde olmalı düşüncesi

Kabul görmeli

Yaşama geçmeli

 

Artı değer

Çalışanla üreten arasında

Eşit paylaşılmalı

Emek sömürüsü hiç olmamalı

 

Ben

İnsan olmayı anlamlı bulan

Bir öğretmen olarak

En güzel eylemin

Başkasını düşünerek

Gerçekleşen eylem olduğunu söylüyorum

 

İşte bu eylem

İnsanı ömür boyu mutlu eder

Herkesin

İşli kayıtlı olduğu

Herkesin

Mutlu sağlıklı uzun ömürlü

Bir yaşam sürdüğü ortam

Tadına doyulmaz ortamdır

 

İnsanlığı

En yürekten

Buraya çağırıyorum

Devletimizi de tabii

 

Devletimiz

Ne yapacak edecek

Halkçı Karma Ekonomiye gerçekleştirecek

 

İnsanlarımızın tümünü

Yani

Türk Ulusunun tamamını

Halkçı Karma Ekonomi ile

İşli kayıtlı yapacak

Bilinsin ki

Türklük “Ortak yaşam ”da yaşar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..