Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '11

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Türkmen dostlarıma balık ziyafeti!

Türkmen dostlarıma balık ziyafeti!
 

Hani derler ya “kimse kimsenin kısmetini yiyemez” Ben İstanbuldan gelip, Akdeniz de balık tutacağım, ayağının tozuyla Türkmenistan’dan gelmiş yoldaşlar da soframıza konuk olacaklar! :)

Sağ olsun, gezimin Alanya ayağı sponsorlarımdan “Saruhan Grand Bazaar “ yetkilileri, son üç gündür yaptığım balık avlarını biraz fazla abartmış olmalılar ki, bu akşam Alanya, Mahmutlardan ayrılmadan önce balık ziyafet vereceğimin haberi, tüm çevreye yayılmış! 

 

Haliyle arada telefonlar da geliyor “Abi balık partisi saat kaçta?” diye soranlar bile oluyordu. Efendim Mahmutlar belde gezimden döner dönmez, derin dondurucudan balıkları çıkarmıştım ama halen taş gibiydiler.

Donmuş balıkları buzdolabından çıkarıp suyun altında bir süre tuttum, yazılı orkinos palazı, alabalık, patlak göz ve düz mercanlar, lipsözler hepsi donmuş birer buz kalıbı gibiydiler. Allahtan bir kısmını daha önce temizlemişim :) kalanları da zorbela buzlarını çözdürüp, bir güzel temizledim ve süzgece aldım.

Bir yandan yağı kızdırıyor, diğer yandan balıkları tuzlayıp unluyordum. Balıkları kızgın yağın içine attığımda o “coooz” sesini duyan misafirler hep bir ağızdan “EN BÜYÜK BALIKÇI BİZİM BALIKÇI” diyerek tezahürat yapıyorlardı. ( Şaka tabi ama gözlerini fal taşı gibi açmışlar, gelecek ilk partiye şnorkelsiz ve paletsiz dalmayı düşünüyorlardı :) ) 

 

“Balık sevmem” diyenlerin, balık sevenlerden fazla yediği başka bir sofra; daha önce görmediğime yemin bile edebilirim :) 

 

Komşu apartmanlardan bizi seyredenler “bunlar ya hiç balık görmemiş veya bu bir balık yeme yarışması” demişlerdir muhtemelen. :) O geniş balkona sıkışmış aç kurtlar gibiydik. Nihayet balıklar nar gibi pişti ve sofraya servis edildi. Kısa süre içinde tabaklarda ne var ne yok yenildi yutuldu. Şahsıma ve sebep olanlara bol bol şükür duaları yapıldı. Daha sonra kahveler içildi sohbetler yapıldı. 

 

 

 

 

Ve ayrılık saatim geldi Saat 23.30 beni otobüse bineceğim yere sponsorlarım özel olarak bıraktı ve her zaman beklediklerini, özellikle böyle balık tutan misafirlere kapılarının her daim açık olduğunu beyan ettiler! :) Şu geçen birkaç gün içinde bana gösterdikleri ilgi ve alakadan dolayı Mahmutlar, Alanya ve Side deki tüm dostlara, buradan teşekkürlerimi bir kere daha sunuyorum.

Kalbim sizinle dostlarım...

(Bekle beni Adana geliyorum...)

M.Talip Girgin. 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..