Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '11

 
Kategori
Güncel
 

Türkün Bayrağı

Türkün Bayrağı
 

Hakan Yılmaz! O benim kahramanım!


Uzun süredir sessizdim blogda. 

Ama "Yahşi Cazibe"nin Kemal'i sessizliğimi bozdu. Hakan Yılmaz ve Aslıhan Gürbüz bana duygu yüklü anlar yaşattılar. Cazibe televizyon karşısında öyle ağladı ki, sanki memleketine 3 senedir gidemeyen ben değil, o'dur. Cazibeyi gerçekten Azerbaycanlı zann ettim bir an. Ne kadar büyük bir sevgi! 

Gani Müjde ve dizi ekibini kutluyorum. Sizi çok sevdim. Bizleri, Azerbaycan Türklerini iyi temsil ediyorsunuz. 

Bizim elli Emin Mecnunbeyli de işini iyi yapıyor, size emanet. Hepinize çok müteşekkirim. 

Ben Kayseri'den Azerbaycan'ı gördüm, Kemal bana da güzel bir sürpriz yaptı. 

Bizim bayrak açıldığı anda tüm varlığımla titredim ve bir anlık "Kemal"e sarılıp teşekkür borcumu iletmek istedim, ama umarım yazımı okur da benim ona olan hayranlığımı öğrenir. Aslıhan Gürbüz için de aynı hisleri yaşıyorum. Lütfen, olur da bir gün İstanbula gelirsem ve sizi sokakta görürsem, izin verin size bir kaç güzel söz söyleyeyim. Ve size sarılayım. 

Azerbaycan her zaman Türkiye'nin sıcaklığını sırtında hissediyor! 

 

 
Toplam blog
: 51
: 820
Kayıt tarihi
: 18.02.08
 
 

1978 doğumluyum. Bakü'de doğdum. Ben Kayseri'de yaşayan Azerbaycanlıyım. Kayseri'de yaşıyorum. Be..