Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '06

 
Kategori
Müzik
 

Türküsüz Olmaz, Türküler Susmaz...!!!

Türküsüz Olmaz, Türküler Susmaz...!!!
 

Bayburt Yöresi
1-Al Çuha Mavi Çuha
2-Arpalar Orak Oldu
3-Bebek
..
12-Bayburt' un İnce Yolunda


Erzurum Yöresi
1-Eledim Eledim
2-Erzurum Çarşı Pazar
3-Yattım Gurbet Ele
..
12.KavurmA Koydum Tasa

Sivas Yöresi
1-İreyhan Ekermisin
2-Yürü Bire Çiçek Dağı
3-Evliyalar Menzilidir
..
12-Karlı Dağlar Karanlığı Bastımı

Ahh Türküler yok mu, onların yeri apayrı. Analarımızın yemekleri gibi. Tatlarını unutmak, onun yerine başka bir tat koymak mümkün mü. Müzik marketin birinde gezinirken hemen gözüme çarptı, "Türkülerle Türkiye" adıyla sağolsun Ulus Müzik yöre yöre türküleri toplamış, bizlerin beğenisine sunmuş. Toplam 81 il için 90 CD ortaya çıkmış, fiyatı da oldukça uygun CD başına 4.90 YTL. Ne güzel bir çalışma, tüm yöreler elinizin altında. Elim hemen doğduğum topraklara ve civarına gitti, Bayburt, Erzurum ve Sivas. Zannetmeyin diğerleri benim için önemsiz, güzelim yurdum her yöresi o kadar güzelki. Onları almak için de sabırsızlanıyorum. Ama kişisel tercihim bu tür güzellikleri yaşarken sabırlı olmak, herşeye bir anda sahip olmamaktır. Beklemek, sindire sindire yaşamak ayrı bir hazdır.

Ne kadar güzel bir zevk, özümüzden, içimizden yani bizden olanı dinlemek. Orada ben varım, duygularım var, saf ve tertemiz, kimsenin kirletemediği. Ahh güzel Türkülerimiz ahh, bilemedik senin değerini ve üzgünüm hala bilemiyoruz. Herkes adına senden özür dilerim, sen içimizdeyken, acılarımızı ve sevinçlerimizi en iyi sen bilirken biz seni unuttuk. Sözü özü olmayan, beyinde hiç durmayan, kalbe hiç uğramayan, duyguları olmayan, olsa da bize ait olmayan geçici zevklere daldık. Affet bizi. Ruhum bak geldi kapına, çünkü biliyorum artık senden başkası yalan benim için. Şimdi seni dinlerken annemin bağrına yaslanmış gibiyim, içim huzur dolu.

İçim rahat senin için, biliyorum öyle büyüksün ki hiçbir kuvvet seni unutturamaz veya silemez. Kulağına Türkü değmiş birisi en geç sana dönecektir, senin tadına eş olmadığını anlamak uzun sürmeyecektir.

Sağol, Her Zaman Varol...

Türküler Gibi Dopdolu Bir Yaşama...

Hoşcakalın...

 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..