Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '12

 
Kategori
Blog
 

Tuşlarla Sevişmeye Devam, MB de Yılın En’lerini Seçelim Cicim;-)

Tuşlarla Sevişmeye Devam, MB de Yılın En’lerini Seçelim Cicim;-)
 

Sağlıklı, mutlu, huzurlu yıllar dilerim tatlım;-)


 

Hazır mıyız ahali?!

Arsızlığa,

Çılgınlığa,

Çapkınlığa,

Baştan çıkarmaya,

Tahrik etmeye,

???

Asla ve kat’a…

Araya giremez kimse,

Bedenin edepsiz duygularına tıpa takmam.

İnsan olmanın en doğal dürtüsünden nasıl mahrum kalabiliriz.

Nefes almak, yemek içmek kadar gerekli, olması lazım…

Olmayan, ayıplayan, sıkıntısı bulunan için tek denilecek,

Şifa bulur işşalllaaahhhh, tez vakitte,

Amennn.

Bi kıyamet haftasını bitirdik hayırlısı ile.

Vallahi yoruldum.

Napimmm müritlerim  yok benim,

Bende,

K*ç*mı yırttım tabiri caizse,

Gugıl denklemi nasıl çözülür üzerine.

Oradan kolay gibi görünüyor amma…

Kolay değil anacığım.

İşin istatistiksel yöntemleri var.

Derdin ne dersen?!

Eğleniyorum laaa.

Vallahi eğleniyorum.

Böyle bir manyak yanım var benim de,

Naparsın!

Elalem kek börek tarifi arar, futbol fanatizmi yaşar, alışveriş sitelerinde dolaşır, ülkeyi kurtarma yorumlarına dalar, romantizm bulutlarına karışır,

Ben de böyleyim,

Normal değilim biliyorum yavrum, emin ol değilim.

Bu haftayı mayalanmayla bozdum.

Boyum arşa ulaştı mı?

Yoooo panpa ne gezer?

Hala platform topuktan medet umuyorum.

Bir iki püf noktası yakaladım sadece.

Püfüm püfüm  esti geçti işte.

Uzun zamandır ilişkilere el atamadım.

Havva, Adem ve seks.

Uuuuuvvvvv…

Sıcak bir konu,

El yakıcı, kışkırtıcı, tahrik edici.

Kelimeler fısıldıyor kulağıma edepsizliği

İçim kımıl kımıl oluyor.

Şeytan, yılan ve elma üzerine üçlemelere başlayacağım.

Lakin şu an yazarken aklıma noelsel ekşınlar geldi.

1 Ocağa kadar da noelden kusturmaya başlayayım mı  tayfa?

Evvveeettt dediğinizi duyuyorum merak etmeyiniz….!!!

Durunuz buraya S koyuyoruz.

Hadi bir oyun oynayalım.

Bu yılın enlerini seçelim MB içinde.

Bilhassa: Beni sevmeyen, küçümseyen, kıl olan, türlü sıfatlarla yaftayalan kişilerden bekliyorum.(vallahi çok ciddiyim)

Tamamen objektif olalım.

Kimi, ne için seçiyorsunuz 2012’de?

Ayyy çok sevgi kelebeği gördüm kendimi.

Mucccckkkkk;-)

Bencil not:

Nedim Üstün yılın en  şairi

Ahmet Balcı yılın en felsefeci lazı

Sema Şener yılın en arabulucu organizatörü

Ümit Culduz yılın en aranılan ve takılan  ortak paydası

vs

vs

vs

.

.

.

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..