Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '08

 
Kategori
Edebiyat
 

Tut ellerimden

Tut ellerimden
 

gülümse...


Ben sevginin, ben umudun,

Ben yüreğin aynasıyım.

Bıkma bana bakmaktan,

Bıkma benle olmaktan,

Elinden tutsun gülüşüm,

Çıkarsın seni karanlıktan.

Ezilirim, büyüyemem sen surat astığında.

Bir kez... Günde bir kez olsun

Gülücükler gönder sende.

Biliyorum… Kocamansın sen.

Kocaman da işlerin var.

Ama bak. Buradayım ben...

Yüreğinin çocuk bahçesinde...

Ara sıra kaç gel sen de.

Oyunlar oynayalım...

Bu gün saklambaç, yarın körebe,

Ertesi gün beş taş…

Kocaman da olsan sen..

Kocaman da işlerin olsa...

İçindeki çocuğum ben...

Ellerim ellerine muhtaç...

Tut ellerimden…

Lillo

 
Toplam blog
: 97
: 531
Kayıt tarihi
: 10.04.08
 
 

Öğreneceği çok şey olan bir öğretmenim.... ..