Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tut ellerin(m)den...

Tut ellerin(m)den...
 

Sanırım ilk defa ölçüp tartmadan, ne yazsam da hangi düşüncelerimi birilerine duyursam kaygısı taşımadan sarıldım ellerime, klavyeye. Tut bakalım elimden yazı, rüzgarınla nerelere uçacağım! Tut ellerimden hangi zindanlardan çıkıp hangi dallarına konacağım, beynimin hangi kıvrımlarından neler damıtacağım! Tut ellerimden!

Genzimde derin bir vuslat kokusu var, öyle ümitli, öyle aşikar ki ben durulsam o coşturur içimin pınarlarını. O karanlık kuyulardan düze çıkarım, içimde bir bahar havası... Kalp dediğin et parçası onca sevgiyi, merhameti, azmi, coşkuyu ve kini ve nefreti ve hayalkırıklığını nasıl bukadar kolay ve hesapsız barındırır içinde aklım almıyor bazen. Sorgusuz şükürler makamıdır bu, dem o dem!! Göz görmese de hayat neleri kabul ettirmez ki bizlere, neleri kabul ettirmedi ki! Ama bu sefer her şey daha güzel, her şey daha yeşil, daha mavi, daha canlı. Dahası hayat devam ediyor, kaç gündür-kaç güzdür- kızıyorum birilerine, düzene, eşitsizliğe, bu gelir dağılımındaki uçuruma!! Kaç zamandır-takvim yaprakları birbiri ardını kovalıyor- bir şey yapmalı diyorum bir şarkı nakaratı edasıyla, bir şey olmalı mutlaka! Ama kılını kıpırdatmadan söylenerek ne ekmek geliyor ağzına, ne kazanç, ne sevgi, ne umut, ne yardım, ne de yardım eli!!

Okuduğum bir kitapta bilge "ebru neyi anlatır bilir misin?" diyor. "insan kendini katre sanır alemde, ama ummandır aslında. Ne deryalar gizlidir onda!" Ne deryalar gizli bizde, ne cevherler... Fazla mı küçümsüyoruz kendimizi yoksa fazla mı ukalalık yaptığımız? Biz istersek elimiz Afrikaya'da uzanır, Orta Doğu'ya da Güneydoğu'ya da... Dünya başkalarının elinden tuttukça güzel... Bence!

Dudaklarımda hep aynı kelimeler... Bir şarkı nakaratı edasıyla söyleniyorum; bir şey yapmalı...

 
Toplam blog
: 6
: 901
Kayıt tarihi
: 25.11.06
 
 

Bir yabancı dili öğretmek zorunda olmak yabancı kültüre de sarılmak demek.. Aynı zamanda kendi kültü..