Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Tut ki Van'dayım

Tut ki Van'dayım
 

1. Doğum günün kutlu olsun bebeğim:)


Tut ki Van'dayım

Bir çocuğum ben

Depremin ortasında

Kaybediyorum anamın elini

.

Birden kayıp gidiyor

Anamın eli elimden

O elim gecede

Bir bakıyorum anam yok yanımda

.

Çeken bilir o korkuyu

Aranıyorum feryat figan

Koşuyorum oradan oraya

Korkunç bir panik içinde

.

Ah bir ses yankılansa o an

Ağlama çocuğum

Bak ben buradayım dese

Diyebilse ah

.

Her şey değişiyor bir anda

Büyük bir gürültü etrafımda

Bakınıyorum sağa sola

Yer yarılıyor yanımda

.

Derdim değil ne olacağım

Anamın eli kaydı elimden

Anamı istiyorum ben

Çocuk yüreğimle

.

Ağlama çocuk ağlama

Sen değilsin

Kaybeden anasının elini

Say ki ben senim

.

Tut ki Van'dayım

Bir çocuğum ben

Depremin ortasında

Kaybediyorum anamın elini

(Halil Güven-Şiirlerim Söke)

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..