Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Tut ki

Tut ki ben senin sevgilinim 

Tut ki hayat benim sana karşı 

Tut ki herşey çok güzel olacak 

Tut ki adımız aşk olsun 

Tut ki sevgimiz sonsuz 

Tut ki güneş yok olmayacak, kıyamet olmayacak olsun 

Tut ki ben bugün resim yapayım, içinde biz olalım, dünya olsun 

Tut ki Allah hiç birimizi yaratmadı, kendini bile 

Tut ki insanlık hiç bir hikaye yazmadı 

Tut ki ben varım 

Tut ki ben yoğum 

Tut ki ben yoğun bir gaz bulutuyum 

Tut ki ben sert bir kütleyim 

Tut ki ben frekansım 

Tut ki radrasyonluyum 

Tut ki ben dünyalıyım 

Tut ki herşey doğru 

O zaman ne olacak 

Bir yerinden tut ki herşey olsun... 

 

By AY, 17/05/2009 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..