Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '09

 
Kategori
Çalışma Yaşamı
 

Tut şunu ucundan...

Tut şunu ucundan...
 

Tut şunun ucundan !

Neyin ucundan ?

Neyin olursa...İllaki tutacak birşeyin olması çok önemli !

İyi de abim, bir ip ucu versen diyorum...

Mesela; hayattaki gayen , amacın ne?

Ondan kolay ne var ki, para kazanmak.

İyi de nasıl, hangi yolla kazanacaksın? Üstelik de kriz varken...

Hem işin başı önemli !

Nasıl yani?

Nasıl hazırlık yaptın?

Meslek öğrendin mi?

Para kazanmak da ne kadar mesela , nasıl bir işle?

Valla ne bileyim, bir üniversite bitirdik ama işe giremedik :(

Okurken neler yaptın?

Neler olacak ki, okuduk mezun olduk ...

Sadece okudun,peki başka neler yaptın?

Ne gibi?

Mesela okuluna uygun bi işte deneyim falan veya lisanını ilerletme gibi...

Yok, sadece okudum.

O zaman çok iyi derece ile bitirmişindir muhakkak !

Yok be abi orta dereceden mezun oldum...

Hangi bölümdü?

İnşaat mühendisliği abi , övünmek gibi olmasın :)

İyi de demek ki orta derecede bir mühendissin !

??

??

Abi niye öyle diyorsun ki, elimde kapı gibi diploma var...

Kapı gibi de menteşeler arızalı sanki !

Aa o da ne demek?

Demem o ki, sana kim güvenip de inşaat yaptırır, hem kendine sor bakalım...Kendi oturacağım evi yapar mıyım ? İçinde güvenle oturur muyum?

Birine danışırım olur biter...

Hımmm demek ki ancak sen inşaat işçisi olursun ! Kazanabileceğin para da o kadar !

Yapma be abi...

Ben yapmasam ne yazar? Sen işi hakkıyla öğrenememişsin, okulun arka kapısından mezun olmuşsun. Bari kimselere diplomanı göstermeden işçi gibi çalış da becerini geliştir işi öğren, sonra diplomayı ortaya çıkartırsın.

Oo, o zor ben işçi olarak çalışamam...

O zaman daha çok iş ara çook para kazanırsın. Hayal kurmaya devam...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..