Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Tutam tutam yıldızlar

Tutam tutam yıldızlar
 

Kapadokya'da bir akşam vakti


Gökleri seyrediyorum derinden
Tutam tutam yıldızlar,

Çınlıyor hasretin sesi kulaklarımda,
Deliyor gökyüzünü gözlerim,

Uçuyor bulutlar,

Dönüyor evren,

Tutuyor gökleri , yıldızları elim
Okşuyor birer birer,

Bozkır çiçekleri gibi gülümsüyor yıldızlar
Çekiyor, alıyorum gönlüme,

Toprak sıkıyorum ellerimde
Toprak tohuma gebe,

Haykırsam öteki yıldızlara
Hasret evren barışa,

Dünyalar kadar sevgiler
Yıldızlar gibi berrak
Barış getirin bize
Ana sütü gibi ak,

Öyle bekliyorum
Gönlüm göklerde,
Çiçek tozları gibi,
Konuyorum bir çiçekten ötekine,

Şafak kucaklıyorum ufuklarda
Dönüyorum,

Özgür,

yükseklere...


Hüseyin Seyfi-Kapadokya

 
Toplam blog
: 498
: 1546
Kayıt tarihi
: 12.08.07
 
 

Öğretmen Okulunu ve İktisat Fakültesi Kamu yönetimi bölümünü bitirdim, eğitimciyim, İyi derecede ..