Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '15

 
Kategori
Şiir
 

Tutku

Sırlardır aranan simya mısın?

Zamanın kalbindeki kimya mısın?

Başka bir âlem, dünya mısın?

Bambaşka bir düş, hülya var sen de

Sadaka taşındaki hicap duygusu

Bir mezar taşının hayat vurgusu

Yaşlı dervişlerin Allah korkusu

Beni iyi yapan bir şey var sende

Dilber misin yoksa şuh musun?

Cisim misin yoksa sade ruh musun?

Beni benden alan bir şey var sende


Adı yok, bir ad da koyamıyorum,

Ama başkasında da bulamıyorum

Bir şey var sende benzemiyor hiçbirine

Bir şey var sende kalp dönmüyor eskisine

Ah, ben aynı benim de, sendeki bu esrar ne

Ben cismimden geçtim de, kalpteki bu efkar ne

Nasıl bağladın böyle iki gözümü de

Neden kime baksam gözlerin gözlerinde

Sanki başka bir sır, büyü var sende...


Görülür ama dokunulamaz

Hissedilir ama elle tutulamaz

Bir adı olmalı ama adı konulamaz

Bir yara sanki onulamaz

Bir sır sanki konuşulamaz

Şu şirin deyip övdükleri sen misin?

Adına Leyla deyip sevdikleri sen misin?

Her aşktan bir imge, bir iz var sende


Adına aşk desem, kelime yersiz

Sözcükler yetmiyor, dil kifayetsiz

Sözlüklere sığdıramam çünkü söz değil

Su döküp söndüremem, daha köz değil

Divane olduğum, bir o iki göz değil

Beni tutkun eden bir giz var sende...
 

 
Toplam blog
: 32
: 223
Kayıt tarihi
: 26.10.15
 
 

ODTÜ  mezunu, bir şiir kitabı bir de romanı var. ..