Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '07

 
Kategori
Mizah
 

Tutkulu bir aşk hikayesi

Tutkulu bir aşk hikayesi
 

Yanından usulca geçene kadar her şey… Olasılıkları düşünme. Geç git hiç sesini çıkarmadan. Yaz günü esen ılık rüzgâr ol. Ama köpük köpük dökülen buz gibi şelale olma yüreğimde… “Bu bir tutkuydu” de ve geç git…Hayatımın sonuna kadar benimle olacak değil ki.. İçim acıyor olsa bile dönüp bakmam yüzüne…

Biliyorum çok zor. Duygularımı kimse bilmez. Aramızdaki bağın kuvvetini kimse görmez. Birkaç günlük bir şey değil ki hemen unutayım.. Koskoca 8 yıl geçmiş üzerinden. Bir birlikteliğin bitişini sakince izlemek kolay değildir… İçimde kopan fırtınayı, onun olmadığı her anın ne kadar zor olduğunu gördüm ve çok iyi biliyorum.

Bunca yıl hep yanımdaydı.. Sabahları ilk günaydın ondan gelirdi mesela.. Tüm hücrelerimde hissederdin onu. Hani o yaz günü araziye çıkıp, ölçüm yaptığınız günlerde o değil miydi yalnız bırakmayan.. Elimden usulca tutup, yanımda olduğunu hissettiren.. Kolay mı bunca yıllık sevdayı bir anda yüreğinden atmak… Kolay mı o büyük tutkuyu görmezden gelmek..

Hatırlıyor musun? Yazın o bunaltıcı sıcağında oflayıp dururken yetişirdin imdadıma. Öyle iyi gelirdi ki sohbetin.. Ne sıcak kalırdı aklımda ne de gecenin o kötü hali… Okyanus gibi ferahlatırdın içimi..

Ama her zaman güleç değildi yüzün. Gel gitler yaşardı bazen ruhun.. O zaman biraz yaksan da canımı yine de yanımda olman iyi gelirdi. Her sözün dudaklarımdan boğazıma kadar yakarcasına ilerledi içime. Bilirdim o zaman öfkeli olduğunu…

Sen çok zarar versen de bana büyük bir tutku ile seviyorum seni. Bu gerçeği inkâr edemem. Yanından öylece geçip gidemem. Bana verdiğin zararı göz ardı edip kollarına atmak istiyorum şimdi kendimi… Buz gibi olacaksın belki.. Bu halin daha da çekici yapıyor. Şimdi “unutmam gerekiyormuş” seni… Ne kadar seviyor olsam da teslim olmayacağım. Dökülürken köpük köpük olan halinle, damlacılarını yüzümde hissettiğimdeki o mutluluk bile dönmemi sağlamayacak sana..

Yanından usulca geçip gideceğim… Artık sana teslim olmayacağım. Hayatımdaki hükmün buraya kadar… İçimi çürütmene izin yok… Elveda asitli içecek tutkum, elveda kola sevdam :))))

Not : Kola bağımlılığımdan kurtulmak için kendimle dalga geçtiğim yazımdır.. Sağlıklı içeceklerin hayatımızda olması dileğiyle.. Acaba birden değil de azaltarak mı bıraksaydım? Neyse bu yazı şerefine bir bardak içeyim n’olacak sanki… Bir kereden bir şey olmaz hem.. Yarın başlarım ben kola içme yasağıma:)))

Resim : www.deviantart.com

 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..