Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Tutsağın

Tutsağın
 

...


Tüm aşk şarkılarındaki sözler benim

Vefasız sevgililere tüm sitemlerde benden de serzenişler var

Arar diye beklemek en büyük derdim

Gözlerine, sesine, tenine, sıcak varlığına duyulan o tarifsiz özlem sevgilinin; iliğimde, kemiğimde...

Tüm hayal kırıklarıyla çizilip kesilen benim yine

Bir küçük umutla uçuveren uçurtmayım; azıcık kaş çatışla rüzgarını yitirip acımasızca çakılan toprağa

İncecik kanatlarını çırpan kelebekler her daim içimde

Ve kehribar gözlerine hapsoluşlarının gözü yaşlı şahidiyim

Müebbetinde; gelmeyecek tahliye gününü zaten hiç arzu etmeyen tutsağınım...

Hücremin anahtarını yuttum...

 
Toplam blog
: 53
: 471
Kayıt tarihi
: 03.07.09
 
 

Balık burcunun tüm özelliklerini taşıyorum. Duygu dünyasında yaşıyorum. Gerçekler çok ağır geliyo..