Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '19

 
Kategori
Güncel
 

Tutuklu Yargılamalar Üzerine

Tutuklu yargılamalar
Çok can yakıyor
Çok hüzün yaratıyor
Çok çok vebal altına alıyor yargılayanı
Binlerce öğrencisi olan
Bir öğretmen olarak
Bu tutuklu yargılamalar konusunu
Yeniden ele almalıyız demekteyim
Duyulsun sesim diyorum
Devletim beni duysun
Ne diyor bu öğretmen desin istiyorum
Hem de gözlerim yaşla dolu olarak
Adam ya da kişi
Tutuklu olarak yargılanıyor
Çok sayıda dosya var bazı konularda
Üç yılı aşkın tutuklu kalarak yargılanıyor
Duruşması yapılıyor
Berat kararı alıyor
Şimdi soruyorum sizlere
Ne olacak bu kişinin üç dört yıl içerde kalması
Ne olacak içerdeyken çektiği acılar
Ne olacak işinden olup işsiz kalışı
Yazık değil mi
Yazık değil mi
Yazık değil mi
Yazık olmaz mı hiç
Yazık olmaz mı hiç
Yazık olmaz mı hiç
Yazık
Yazık
Yazık
Hem de yazık hem de çok yazık
Bir öğretmen olarak
Bir baba olarak
Bir dede olarak
İnsanları çok ama çok seven biri olarak
Deliriyorum desen inanın bana
Deliriyorum ya
Deliriyorum
Deliriyorum
Ve ısrarla çağdaş devlet yönetimimize
Bakıp kalıyorum
Ve kendi kendime sorup duruyorum
Bu yetkililer bundan hiç mi vicdan azabı duymuyorlar diye
Duyuyorlardır mutlaka
Çünkü herkeste bir vicdan vardır
İş o sese kulak verip düzeltme yapmakta işte
Ben devlet yöneticilerimize bunu hatırlatıyorum
Tutuklu yargılamanın
Mutlak bir tanımı vardır
O tanıma uygun olmalı tutuklu yargılama yapılmalı
Ağır suçlar dışındakiler tutuksuz yargılanmalılardır
Bu bir matematik gerçektir
Doğrudan sağmadan yönetilmeli şu ülkemiz
Herkes
Her konuda devlete güvenmeli
Haksızlığa uğrama gibi
Durumla karşılaşmadan yaşayıp gitmeli
Beni dinle devletim
Seni çok seven bir öğretmen olarak
Bu konuya eğil lütfen
Lütfen
Lütfen
Lütfen
Lütfen sevdiğim devletim lütfen


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..