Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Tutunamayanlar

Tutunamayanlar
 

Dik durmasını bilmeyenler tabut taşırken yorulurlar...


Bu düzen 

Ne menem düzen böyle

Yiyiciler oturmuş en ön sıralara

Yağcılar sarmış çevrelerini

'İç içe aralıklar zinciri' halinde

 

Garibana yer yok oralarda

Ona hayal kurmak düşer bu düzende

‘Aç tavuk’ örneği 

‘Kendini darı ambarında görür’ 

Öyle avunur benim garibanım

 

Ben de o hayallerin çocuğuyum

O hayallerle geçti çocukluğum

Tutunamayan bir ailedendi babam

Tutunamamıştı kendisi de

 

Ama kahramandı benim babam

Bataklıkta bir dal geçirdi eline

Tutuşturdu dalı elime

Tutundum dala bırakmadım bir daha

 

Kahramandı benim babam

Benim kahramanım

O istedi öğretmen oldum ben

Ben de uzattım çocuklarıma birer dal

 

Onlar da tutundular mutlular şimdi

Ama

Yetmiyor öğretmen yüreğime bu kadarı

Ne kadar tutunamayan varsa

Hepsine de uzatmak istiyorum birer dal

 

Onlar da tutunsunlar

Mutlu olsunlar şu yalan dünyada

Onlar da uzatsınlar

Diğer tutunamayanlara birer dal

 

Derin kederler içindeyim

Sesleniyorum ümitle

Zar zor da olsa tutunabilenler  

Tuttuğunuz dalları

Biraz daha biraz daha eğin

 

Kalmasın tutunamayan bir kimse

Yanınızda yakınınızda

Sıkıca sarılın birbirinize

Sadece bu birlikten güç alın

 

İşte o zaman yaşararız

Neşe içinde birlikte

Çok da iyi bir ders olur bu

Yiyip yiyip doymayanlara

(Halil Güven-Mavi Kanatlı Kuş)

 

 

 

  

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..