Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '20

 
Kategori
Deneme
 

Tutunmak ne demek?

Baba, öğrenmek istiyorum, tutunmak ne demek?

Eğer bu yaşımda öğrenirsem baba, bana tutunmanın ne demek olduğunu öğretirsen, ileride rahat ederim, iyi yaşarım baba. Baba, tutunmak ne demek?

Tutunmak, aslında tutunmak, yaşadığının farkında olmak demek. Bunu zaten biliyorum baba. Farkındayım, yaşıyorum. Başka başka!... Bir işi ucundan tutmak demek, tutunmak. İyi bir işin olması demek mi? Sadece iş olarak düşünme, daha geniş bak.

Tutunmak demek, hayata daha geniş bakmak demek mi baba?

Şimdi, hepimiz denize bakarız değil mi? Ben yüzmeyi çok severim baba. Lakin kaçımız denizi biliriz, denizi hayatımıza katıp yaşarız? Denizi bilmek derken, hayatımıza katmak?! Tutunmak ne demek? diye soruyorsun ya, kafa yor.

Öğrenemiyorum babaaaa!

Bak ve gör diyorum. Bakıyor ve görüyorum! Baktığınla gördüğünün aynı ŞEY olduğunu söyleyebilir misin? Sana bakıyorum baba, seni görüyorum; babamsın! Bana bakıyorsun,beni görüyorsun, peki bana tutunabiliyor musun?

Anlamadım baba?!

Gel yanıma. Geldim baba. Tut elimi. Tuttum bana. Yürüyelim. Yürüyelim baba. Denize. Denize baba. Maviye. Maviye baba. Tuttun mu? Elini tuttum baba. Elimi değil, hayatı tuttun mu? Nasıl baba?! Elimde ne var? Elin var baba. Başka? Sıcaklık baba. Daha başka. Sevgi hissediyorum baba. 

Anladım baba!

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..