Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tuvalet

Tuvalet
 

Ve bu haftasonunun en diplomatik sorusu.

Diyelim ki bir gün yanlışlıkla erkekler tuvaleti yerine
kadınlar tuvaletinin kapısını açtınız ve içeride bir kadın gördünüz
Ne dersiniz?

i. PARDON BACIMM
ii. Afedersiniz! ben şeyy ee dört köşeli üçgen.
iii. Ah pardon beyefendi.
iv. İnsanız hepimiz,kardeşiz. Özür dilerim senden yüce türk kadını.
v. Burada birisi var mı?. Ben görmüyorum bana yardım eder misiniz lütfen?
vi. Ben burda fazladan bir seçeneğim özür dilerim bayan

http://www.hayatveinsan.com/tuvalet/

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..