Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '07

 
Kategori
Anılar
 

Tuvaletin sifonu

Tuvaletin sifonu
 

Üniversite hastanelerinden biri.

Muayene olmaya gitmişim.

Muayene sonrası tahliller yapıldı, sonuçları bekleyeceğim.

Tuvalete gitmem gerekti.

Girdim, çıkışta normal olarak sifonu çekip çıkacağım.

Sifonu çektim.

Ve o anda kamera şakası gibi bir şey.

Sifonun içindeki sular şarrrrr diye kafamdan aşağıya inmesin mi !!...

Kafamı kaldırıp yukarıya baktığımda sifon ile duvarın içerisine giren boru bağlantısının bir birinden ayrıldığını, doğal olarak sifonun ipini çekince bütün suyun o boşluktan tepeme indiğini görmüş oldum.

Şok oldum. İlk önce müthiş bir öfke, şaşkınlık, kendini aptal gibi hissetme ve acıma. Gülünesi bir durum. Ne kadar uç duygular varsa hepsini o birkaç dakika içerisinde hissettim.

Tuvaletin içinde 10–15 dakika sakinleşmek ve duygularımı kontrol etmek için bekledim. O ıslaklığın üzerine bir de gözyaşlarımın ıslaklığı eklendi.

Saçlarım ıslanmış kafama yapışmış.

Kıyafetlerim sırılsıklam.

Dışarı çıktığımda bana soran gözlerle bakan insanlara açıklama yapacak durumda değilim.

Ne düşündükleri umurumda bile değil diyorum içimden.

Hızla hastanenin koridorlarında ilerleyip kendimi dışarı atıyorum.

Görüntümden çok utanıyorum ve ağlıyorum.

Bir an önce kendimi eve atmalıyım.

Bir taksi çevirip eve geliyorum.

…………

5 yıl önce böyle bir şey yaşadım.

O tuvaletteki ilk kurban ben miydim ya da son kurban kim di? Bilmiyorum.

Tuvaletteki arızayı başka birileri de benim gibi ıslanmasın diye haber vermem gerekirdi ilgili yerlere. Ama o anda yalnız olduğum için ve içinde bulunduğum ruh haliyle bunu düşünecek durumda değildim. Mutlaka başka birileri de benim durumuma düşmüştür.

Şimdi değişik bir yerde tuvalete girersem hemen bu olay aklıma geliyor. Sifona bakıyorum patlak bir yeri var mı diye. Tetikteyim. Elim sifonun ipini tutarken ben kendimi dışarı atacak şekilde pozisyon alıyorum.

Ve bu olayı anlatırken çok gülüyorum.

Ama o zaman hiç gülememiştim.

http://www.yenibu.com/teknoloji/2006/08/aquasifon.html

 
Toplam blog
: 156
: 2800
Kayıt tarihi
: 03.04.07
 
 

SÖZ UÇAR, YAZI KALIR. 9 Eylül Ünv. İşletme mezunu, 9 Eylül Ünv.Sosyal Bil. Ens.Sağlık Kurumla..