Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '18

 
Kategori
Doğal Tedaviler
 

Tüy Azaltıcı Yöntem: Kahve Telvesi ve Karbonat!

Tüy Azaltıcı Yöntem: Kahve Telvesi ve Karbonat!
 

        Kadınlara ve erkeklere öteden beri yüklenen 'tüysüz güzellik anlayışı' günümüzde daha da şiddetli hale gelmiştir. Bu da hem kadını hem erkeği acısız tüy alma ve tüylerden kalıcı kurtulma yöntemlerinin detaylı araştırılmasına yönlendirmiştir. Piyasada her bütçeye uygun tüy dökücü ve alıcı yöntemler mevcut. Ancak hepimiz tüyleri kökten çözmek istiyoruz. Bu devrede ticari olarak alabileceğimiz ürünler mevcut ve genel olarak tüylerin geç çıkması üzerine kurulu bir sektör olarak karşımıza çıkıyor.

        Doğal yöntem arayanlara koca-karı yöntemleri dediğimiz bir takım karışımlar öneriliyor. En yaygın olanı kahve telvesi ve karbonat. Karbonat yerine kabartma tozu kullanan da var ancak ben tercih etmedim.

 

        Bu karışım şekersiz pişirdiğiniz Türk kahvesinin telvesine karbonat ekleyerek yapılıyor ve bölgeye tüyleri kökten aldıktan sonra uygulanıyor. Her gün kullanılmasını söyleyen de var, iki gün de bir ya da hafta da bir uygulanmasını öneren de var. Aslında bu kullanım tamamen sizin cilt tipiniz, hassasiyetiniz ve uygulayabilirlik müsaitliğinize  göre değişir. Ben sizlere kendi uygulama yöntemim ve gözlemlediğim tecrübelerden bahsedeceğim.

 

                                        

 

        Ben kahveyi şekersiz bir şekilde özel olarak pişirmiyorum açıkçası. Çok sık Türk kahvesi tüketen bir bağımlı olarak içtiğim kahvelerin telvesini biriktirerek karbonatla karıştırıyorum ve buzdolabında muhafaza ediyorum. Dolapta saklamak önemli çünkü ilk biriktirmeye başladığımda kış olmasına rağmen oda sıcaklığında küf tutmuştu.

 

        Bu noktada ben orta Türk kahvesi içtiğim için içinde şeker bulunuyor. Ancak karbonat ve kahve benim gözlemlediğim kadarıyla şekerin etkisini elemine ediyor. İlk kullanmaya başladığım zamanlar düzenli bir uygulama yapmama rağmen tüylerde bir incelme gözlemledim. Düzenli uygulamada bu incelmenin yanına geç çıkma ve azalma gibi etkiler ekleniyor. Ancak şu unutulmamalı ki lazer gibi keskin yöntemler dışında tüylerin kökünü kurutmak mümkün değil. Öyle ki lazerle bile şeftali tüylerinin çıkmaya devam ettiği ya da belli bir süre sonra tüylerin tekrar çıktığını söyleyeyenler mevcut.

                                   

 

        Uygulama sıklığıma gelirsek ben her banyoya girdiğimde keselenmeden önce bu karışımla sadece tüy aldığım bölgelere değil ayı zamanda bütün vücuda peeling olarak uyguluyorum. Kan dolaşımının hızlanmasında, ölü derilerden arındırılmasında ve selülit dediğimiz o portakal görünümünün azaltılmasında da etkisi çok fazla. Tüyleri almadan uygulandığında kökleri zayıflattığı da iddia ediliyordu ki bence inceltiyor. Tabii ki uyguladıktan sonra yaklaşık 3-5 dk arası o şekilde beklemeniz gerekiyor.

 

        Uygun fiyatlı peeling ürünü olarak ve tüy azaltıcı doğal bir yöntem olarak Türk kahvesi uygun incelikte. Bütçenizi zorlamadan bir ürünün hem doğal hem sağlıklı hem de bir çok etkisini aynı anda görmek isterseniz aradığınız şey Türk kahvesi. Tabii ki her şeyin azının karar çoğunun zarar oluğunu hatırlamakta fayda var.

 

Ufak Dipnot: İlk kez uygulayacaksanız lütfen ufak bir yerde denedikten sonra uygulayın ve çok sert bir şekil de değil yumuşak-orta sert arası bastırın.

 

SD puanı : 10/10.

 

Resim Kaynakça :

*https://www.karbonat.org

*http://acikve.net/kahve-maskesi/

               

 

Sürç-i lisan ettiysem affola. XOXO SD.

 
Toplam blog
: 3
: 23507
Kayıt tarihi
: 17.09.16
 
 

Bu blog şahsi deneyimlerim ve izlenimlerim hakkında olup aklınıza gelebilecek her konuya ev sahip..