Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '08

 
Kategori
Sinema
 

Tuya'nın evliliği...

Tuya'nın evliliği...
 

Etnik olan her şeyi beğeniyorum. Değişik geliyor. Özellikle müzikler ve filmler.. Kendine has, bir çekiciliği oluyor bence. Herhalde fırsatım olsa tüm dünyayı dolaşmak isterdim.. Her sayısal loto kazanmayı düşleyenlerin rüyasıdır ya hani. Şans oyunlarıyla aram iyi olmasa da, bu hayalimi canlı tutmaya çalışıyorum elimden geldiğince..

Efendim bahsedeceğim film de bir Çin filmi.

57. Berlin Film Festivalinde ‘’Altın Ayı’’ ödülünü alan bir Çin filmi. Yönetmenliğini Quanan Wang’ın yaptığı, Yu Nan ‘ın başrolde oynadığı film, 2006 yapımı olup orijinal olarak Çince çekilmiş.

Moğolların köyde yaşayan kesiminden bir kesit sunulmuş. Filmi izlerken, kendinizi önce bir belgeselin içinde gibi hissedeceksiniz. Sonra Tuya’nın sevgisini, vefasını, kendine göre olan doğrularını, gücünü (bence karizmasını:) ) izleyeceksiniz.

Filmin kültürel olarak Moğolların o uçsuz bucaksız çöllerde nasıl yaşadıklarını, kültürlerini, düğünlerini, müziklerini vermesi bence oldukça hoş olmuş. Hastanede, Tuya’nın kocasına yaptığı bir konuşma var! En etkileyici kare diyebilirim. Daha çok tiyo vermeyeyim en iyisi, izlemenizi tavsiye ederim :) Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 71
: 2134
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1979 doğumluyum. Severek ve isteyerek girdiğim tıp fakültesini bitirdikten sonra veterinerlik de oku..