Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '11

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Tüyap- Şiir Dinletisi ve imza

Tüyap- Şiir Dinletisi ve imza
 

SALON 4 STAND NO 122 EDEBİYATÇILAR DERNEĞİ


30. İstanbul TÜYAP Kitap Fuarı bugün açıldı.

Her yıl olduğu gibi Milliyet Blog Yazarları da TÜYAP'ta yerlerini alacaklar, okurlarıyla buluşacaklar, kitaplarını imzalayacaklar.

Bir de Mliiyet Blog Yazarları olarak buluşup hasret gidereceğiz.

Ben 16 ve 17 Kasım tarihlerinde 10.00-14.00 saatleri arasında kitaplarımı imzalayacağım. 4. salon 122 nolu Edebiyatçılar Derneği standı'nda dostlarımı bekliyorum.

Ayrıca 16 Kasım Çarşamba günü saat 16.00-17.00 arası Büyükada Salonu'nda ŞİİRE YOLCULUK etkinliğinde 13 şair arkadaşımla birlikte şiirlerimi okuyacağım.

Dostlarımın huzurunda şiirlerimi seslendirmek beni mutlu edecektir.

 

Tüm MB Yazarı arkadaşlarıma bol okurlu imza günleri diiliyorum. Sevgiyle kalın!

 

Ve küçük bir şiir:

YALNIZLIK

doğru şeyler düşünüp

yanlış yerlerde durdum hep

çoook uzağım kendime ustam

yalnızlığım bu yüzden

 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..