Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '10

 
Kategori
Blog
 

TÜYAP Çukurova Kitap Fuarında Buluşalım

TÜYAP Çukurova Kitap Fuarında Buluşalım
 

TÜYAP 3 Çukurova Kitap Fuarı 12-17 Ocak 2010 tarihleri arasında Adana'da açılacak. 12 Ocak 2010 salı günü başlayacak olan fuarın ilk gününden itbaren orada olacağım .

ŞİİRDEN YAYINLARI 703 -C standında okurlarla buluşmanın heyecanını yaşayacağım. Diğer fuarlarda olduğu gibi umarım yine MB yazarlaryla buluşuruz ve MB ailesini en iyi şekilde temsil ederiz. İlk kez katıldığım Çukurova Kitap Fuarı'nda sevgili Sabiha Rana çiçek göndermişti ve çok şaşırmıştım, mutlu olmuştum. Şimdi yine gönderen olur mu bilmem ama en azından Adana'da yaşayan blog üyeleri bizleri ziyaret ederlerse seviniriz.

Salı gününden itibaren fuardayım ve son kitabım SÖZCÜKLER DE ÖLÜR'ü okurlara imzalayacağım. Adana benim için her zaman özeldir. İlk kitabm olan TARAMAK GÖKYÜZÜNÜ Adana'da çıkarmıştım ve yıl 1992'ydi. 18 yıl sonra 6. kitabımla Adana'da olacağım. Umarım iyi bir etkinlik olur.

Adana'daki MB üyesi arkadaşlarımı ŞİİRDEN YAYINLARI 703-C standına bekliyorum.

 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..