Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '09

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Tüyap Kitap Fuarı

Tüyap Kitap Fuarı
 

Bu yıl 28.’si düzenlenen TÜYAP Kitap Fuarı yine Beylikdüzü'nde biz kitapseverler için kapılarını açtı. İlk gün olmasına rağmen nasıl doluydu anlatamam. Bu duruma oldukça sevindim çünkü gerçektende kitap okuma konusunda çok gerilerde olan bir ülkeyiz.

Türk yayıncılığı için 28 yıl gerçektende güzel bir sayı. İstikrarlı bir şekilde ilerlemek çok güzel. Tüyap'ta yayınevlerinin yanı sıra sivil toplum kuruluşları ve demokratik kitle örgütlerinin de stantları var. Beylikdüzü çok uzak, biz karşıda oturuyoruz gelemeyiz demeyin. Merkezi yerlerden servisler kalkmaktadır. Hem binlerce kitabı bir arada görmek çok güzel bir duygu bence.

Her sene Tüyap'ı ve CNR’ı kaçırmam. İşim olsa bile çok az kalacak zamanım olsa bile giderim. Ve her gittiğimde bir şeyler alırım. Gerek indirimli kitapları yakaladığım için, gerekse sevdiğim bir yazara/şaire kitabı imzalatmak için. Bu seneki yazar seçimim Elif Şafak oldu. "Aşk" isimli romanıyla büyük sükse yapan Şafak Tüyap'ta imza günündeydi. Aşk ben de Baba ve Piç'in bıraktığı gibi bir etki bırakmadı ama yinede çok beğendim. ( Bu arada hala okumaya varsa kesinlikle tavsiye ederim. ) Hatta daha sonra çıkartılan gri kapakları görünce neden bu geç düşünüldü diye düşündüm.

Kitap fuarındaki yeniliklerden biride bu sene 10'a yakın Kürt yayınevinin de stant açmış olması. Bu konuda panel bile düzenlendi. Ben dinlemedim, katılmadım orası ayrı tabi.

Tüyap Kitap Fuarı'nın kapıları 1 hafta açık kalacak. Kesinlikle gidip görmek gerekli. Kitapların o büyülü dünyasında kaybolmak çok güzel bir his.


Tüyap Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş.

Adres
TÜYAP FUAR ve KONGRE MERKEZİ, E ? 5 Karayolu,
Gürpınar Kavşağı 34522 Büyükçekmece ? İSTANBUL

Telefon
90 (212) 867 11 00

Faks
90(212) 886 93 99

E-Posta
yurticisatis@tuyap.com.tr
Satış

tanitim@tuyap.com.tr
Tanıtım/Basın ve Halkla İlişkiler

bim@tuyap.com.tr
Bilgi Sistemleri

fairarea@tuyap.com.tr
Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi

insankaynaklari@tuyap.com.tr
İnsan Kaynakları

mailto:insankaynaklari@tuyap.com.tr
Yurt Dışı Fuarlar

mail:teknikofis@tuyap.com.tr
Teknik Ofis

 
Toplam blog
: 50
: 2353
Kayıt tarihi
: 09.08.08
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü öğrencisiyim. Yazılarımla, paylaşımlarım..