Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '11

 
Kategori
Sinema
 

Tuzak

Tuzak
 

Kavurucu sıcaklarda sinema keyifli olur diye gittiğim bir film Tuzak… Filmi seçen arkadaşım ise sadece başrolde oynayan oyuncunun geçmişteki filmlerine göre tercih yapmış… Hani bazen hevesle yaptığınız bir şey sonucunda eliniz böğrünüzde kalır ya… Ya da yediğiniz bir sürü keçiboynuzu sonucunda ağzınızda ne kadar tat kalırsa, işte o kadar bir tat kaldı ağzımda… 

Oyuncu süper… Zaten bana göre tek kişi oynamış. Çekimler harika… Aksiyon, heyecan doğal yaşamın vahşiliği çok iyi aktarılmış… Ancak kendimi çocuk gibi hissettim filmde… Kandırılmışım gibi duygu geldi oturdu içime… 

Film ormanlık alanda kaza geçirmiş bir araba içinde başlıyor… Kahramanımız ile tanımadığı bir ceset var arabanın içinde… Araba uçurum sayılabilecek bir yerde ve yoldan görünmüyor. Az ilerisinde kaza anında savrulduğu belli olan bir ceset daha var… Kahramanımız yaralı ve mahsur kalmış durumda… Arabanın kapıları sıkışmış, açılmıyor… Üstelik ayağı kırık ve kırık ayağı da sıkışmış durumda… Yerinden kıpırdayamıyor… Hafıza kaybı var üstelik… Tamam diyorum ‘’127 saat’’ gibi bir film izleyeceğiz… Yaşasın! 

Ancak hiçte öyle olmuyor. Birkaç gün sonra öfkeli hareketler ile kapıyı açıyor ve ayağını kurtarıyor sıkıştığı yerden. Bana göre asıl komedi burada başlıyor: Kırık ayağını ağaç dalları ile destekleyip başlıyor sürünmeye… Ve film bu sürünme ile şekilleniyor… Oysa oradan yapacağı bir ‘’koltuk değneği’’ ile daha kolay hareket edip, bize de ızdırap çektirmezdi. Dedim ya en çok zaman bu sürünme sahnelerinde geçiyor… 

Filmi anlatıp emeğe saygısızlık yapmayayım… Ancak bir batı filmini ilk defa bu kadar ‘’komik’’ buldum ben… Buna rağmen doğanın acımasızlığı, güzelliği için katlandım diyelim… Fakat şu geldi aklıma; Türk filmlerine gülerdik eskiden komik oluyorsunuz diye… Zaman değişti artık… 

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..