Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Tuzla Buz

Tuzla Buz
 

Adımı sorsalar söyleyemezdim. O kadar unuttum. Serseri mayın gibiyim günlerdir, aylardır. Yanlış adamları aldım hayatıma, yanlış kararlar verdim. O kadar ki bir adım atamadım dönemedim eşiğinden. Güneşe uzanıp çıkmak istiyorum, tenim hissetsin. Donakaldım. Kalemimi bıraktım, uzun oldu. İçimden gelmedi dokunmak ve öpmek istemedim. Düşünmeden hayatlardan geçtim. Öpmek istedim, kanatarak dokunmak istedim. Bilmediğim sokaklara girdim çıktım. Denize kaç kez daldım meçhul. Önce tatlı geldi, buz gibi sulardan sıyrılıp güneşe dokunmak. Tenimde milim milim gezinmesi. Sonra çıkamadım, soğuklara daha derinlere gittim. Çırpındı ellerim, kayboldum. Bir avuç suda boğuldum.

Ah ürperdi bedenim. Espri anlayışı garip dünyanın. Çözdükçe yeni sorularla gelen bir bulmaca gibi. Tarihleri sundu önüme. Aynı tarih, yeni hayatlar.

Ah bu bedenimde duygulara teslim olmuşum, hepsine. Tüm hücrelerimi sarmış, sıyrılmak zor gelmiş bana.

Çok öğrendim. Unuturum gerçi ben, ama öğrendim. Şuan  akmayan bir damla edindin, akıttığımda kendime geleceğim.

Ah sensizlik ne derinmiş, nasıl kendimi kaybetmişim. Bulamıyorum. Yabancı geliyor sevdiğim şeyler, bir bir kopuyorum. Bir bir yere çarpıyor hepsi, tuzla buz oluyoruz.

Aynı gün, farklı hayatlar.
Sözler.
Yıllar.
Zaman, asi, balonlarım, ben.
Sen, çocukluğum.
Tuzla buz oluyoruz.
Vazgeçtim zaten.
Aramıyorum.
Hissetmiyorum.
Kendimde kaybolmaktan yoruldum.
Bedenimde yabancı taşımak çürütüyor beni.
Şimdi tuzla buz oluyoruz..

 
Toplam blog
: 16
: 107
Kayıt tarihi
: 04.06.15
 
 

Bilkent Üniversitesi ..