Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '13

 
Kategori
TV Programları
 

TV’lerdeki evlilik programları

TV’lerdeki evlilik programları
 

Evlilikte son dönem moda olan tv'de canlı yayında tanışıp evlenmenin caiz olup olmadığı tartışılırken; tüm evde kalmışlar için aslında çok etkili bir ilaçtır. Evliliğe ihtiyaç duyan kimseler eş bulmaya çalışsalar da fikir ayrılıkları, elektrik kaçağı, standart sapma, psikanaliz uyuşmazlık vb. nedenlerle her zaman hüsran olurlar. Çok şükür ki sözde eş bulmak için gelen adaylar bir dahaki sefere diyerek kendilerini teselli ediyor...

 

Namus cinayetlerinin çokca yaşandığı bir ülke Türkiye. Durum böyle iken, bu tür programların bu kadar rağbet görmesi bir ikilem değil midir?
Eşinden ayrılan bir kadının, veya sevgilisinden yeni ayrılmış bir kızın, rahatça bu programlara çıkabilmesi, "ben şöyle bir eş istiyorum" diye ballandıra ballandıra anlatabilmesi, eşinin vefatından daha bir yıl dahi geçmeden, çocukları da olmasına rağmen, izdivaç programına rahat bir tavırla eş aramak için gelinmesi, diğer taraftan, 50'nin üstünde adayların, "ben karı istiyorum"diye programa katılması, yine başka bir örnek; 19/20 yaşındaki gencecik kızların/erkeklerin "ben evlenmek istiyorum" diye programa katılması...!

Bunlar sadece birkaç örnek!
Ben; kadın cinayetlerinin bu kadar sık yaşandığı ülkemizde, bu programların var olmasını gözlerimi kocaman açmış hayretle izliyorum.
Namus namus ! diye inim inim inlerken, diğer taraftan 20 yaşındaki kızını, parası/malı/mülkü var diye 50 ve 50 yaş üstü adamlara satanlara diyecek hiçbir şey bulamıyorum.
Bu izdivaç programlarını da organize bir şebeke olarak görüyorum.
Yukarıda örnek verdiğim kızını satan baba modelinin, şebekeleşmesi...
Avrupa'dan gelen adaylar, çok rağbet görüyormuş !

 

Adamın malı mülkü/arabası bilmem neyi herşeyi varmış.... AMA; iki lafı yanyana getiremiyormuş (burada Alamancı olarak da dalga geçiliyor ayrıca) öküzmüş !, kılık/kıyafeti vasatın altıymış... Gelen adayları hiç beğenmiyormuş! (Gelen adaylar da çok hoş ve güzel kadınlarmış, niye beğenmiyormuş ki?)
Şimdi bu örnekte, Alamancı adam bu kadar vasatken gelen adayların ne için geldiği belli, DE; adamın neden geldiği belli degil ! Tamam belki bazıları gerçekten evlendirip mutlu olup sevaba giriyor ama bazılarıda açık konuşmak gerekirse pes ! dedirtiyor. İşte resmi okuyun en büyük örnek.
 

 
Toplam blog
: 14
: 5566
Kayıt tarihi
: 03.01.13
 
 

Merhabalar öncelikle şunu söylemeliyim ki yazmayı  seviyorum. Düşüncelerimi, duygularımı ve kimi ..