Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '16

 
Kategori
TV Programları
 

TV program anonsları yanıltıcı; spor yazıyor açıyorsun Fatih Ürek göbek atıyor, ne alaka kel alaka

TV program anonsları yanıltıcı; spor yazıyor açıyorsun Fatih Ürek göbek atıyor, ne alaka kel alaka
 

Ülkenin Kerim Korkut gibi her şeyi gören gözü var, yandınız yani! Allah’tan terbiyeli çocuğum, bir de yazdığım platform pek popüler değil ya da klavyemde iş yok. Değilse rezil maskara ederim valla!

Bir cümlelik alt yazı ya! Türkiye’nin en çok izlenen kanalı “hastane” yi “pastane” yazıyor!

TV konusunda “Açıksa bakarım” diyenlerdenim. Yoksa neler yakalardım neler. Aslında ben böyle şeylere fazla dikkat etmeyen biriyim; ama sizinki de yani kör göze parmak. Program anonsunda başka yazıyor, açıyoruz program başka. Spor meraklısıyım, orada da spor yazıyor. Açıyorum dini sohbet. Ne bu ya!

Ben bilmem arkadaş, orada ne yazıyorsa içeriği de o olacak. Seyirciyi kandırmak bu. İzlemek istedikleri programları da kaçırırlar böyle. Ben sevmem ama adam başbakanın hayranı. Hava durumu diye kapattı. Oysa içeride başbakan konuşuyordu. Oldu mu yani şimdi!

Valla kusura bakılmasın, seyirciye saygısızlık. Tekniğiniz var teknolojiniz paranız var, istense yapılır. 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..