Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '11

     
    Kategori
    TV Programları
     

    Tv'siz hayat

    Tv'siz hayat
     

    Televizyon senden nefret ediyorum. Sakın söylediklerime alınma, gücenme ama senin yüzünden etrafımda ki insanlarla paylaşacak hiçbirşeyim kalmadı. Seni kapadığımda evdeki sessizliğe alışmak çok zor oldu ama sensizde yapabilirmişim. Benim vazgeçilmezim değilmişsin. 

    Pazartesi ezel, Salı öyle bir geçer zaman ki, Çarşamba muhteşem yüzyıl, Cuma hanımın çifliği, cumartesi yahşi cazibe, Pazar bitmeyen şarkı sizleri hiç özlemeyeceğim. Benim kitaplarım var onları okuyup bilgi sahibi olacağım. Seni artık sevmiyorum, sen daha iyilerine layıksın, sorun sende değil bende çünkü ben artık izlemeyi değil okumayı istiyorum. 

     
    Toplam blog
    : 1
    : 747
    Kayıt tarihi
    : 09.03.11
     
     

    1984 ankara doğumluyum. Mesleğim muhasebe ama isteyerek değil para kazanmak için yapıyorum. Hayalim ..