Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '11

 
Kategori
Mizah
 

Twitledim makale oldu

Twitledim makale oldu
 

İnsanlar 140 kelime ile ruh hallerini açığa vuruyorlar. Bir insanın ruh halini anlamak için 140 kelime yeterli mi sizce? Son sekiz ayda attığım bazı twitleri aşağıda göreceksiniz. Bu twitlerden bir “hal” çıkar mı, onu bilemem işte… 

Yoldan kal, yoldaştan kalma… 9 Aralık 

Türk Malı’nın tekrarını izliyorum. 12 Aralık 

Başbakan konuşurken genelde sol elini kullanıyor. Sebep? 13 Aralık 

Bence Ahmet Hakan twitlerini kitaplaştırsın. Fena mı olur. Twitledim roman oldu. 28 Nisan 

Ben ne emniyetler gördüm içinde örgütlenmeye meyilli bi ton insan var; ben ne emniyetçi gördüm çoğu Behsat Ç. 28 Nisan 

Çılgın projenin serisi olacak mı? Çılgın Proje 1, Çılgın Proje Doğu’da, Çılgın Proje Geri Dönüyor. 29 Nisan

Geleceğe yönelik öngörülerim de olmuş. 

2023… Mahsun 20. Filmini çekiyor: Berlin’e Paşa Gelmiş. 29 Nisan 

2024… Halen AKP’nin yüzde 30’ların altına düşeceği tartışılıyor. 29 Nisan 

2025… Demirel halen siyasette… 

2026… Bülent Arınç en yaşlı milletvekili olduğu için ilk gün Meclis Başkanı… 29 Nisan 

2027… Kurtlar Vadisi halen devam ediyor. 29 Nisan 

2027… Polat Alemdar’ın 212.425 bin kişiyi öldürmesi sebebiyle ülkede kutlamalar yayılıyor. 

Bugün Taksim’de olmak isterdim. Avazım çıktığı kadar bağırmak isterdim. O kadife sesimle Yavuz Bingöl’de bi türkü söylemek isterdim. 1 Mayıs 

Murat Bardakçı twitter’da olmasın fanı mı kursak? 2Mayıs 

“Saçlarını dağıtırsın, rüzgârlara bırakırsın…” Bir ilkokul anısı, sınıf çok gülmüştü. 19 Haziran 

Bu aralar “imza toplamak” gibi bir eylemle karşılaştım mı, Önder Sav aklıma geliyor. 20 yıl genel sekreterlik, bir 10 yıl da imza toplamak olacak. 20 Haziran 

Hayaldi gerçek oldu: Oktay Ekşi Meclis Başkanı oldu. 20 Haziran 

Ve Nihat Doğan ile ilgili twitlerim… 

Bir pazartesi klasiği: Nihat D.(Dürkücü Nihat) 20 Haziran 

Galatasaray prensipte Nihat Doğan ile anlaştı. Edinilen bilgiye göre, lig boyunca GS ile ilgili özlü sözler söyleyecekmiş. 22 Haziran 

Boşanma sebebi 1: Hakim Bey, eşim Şanslı Masa’da beni rezil etti. Boşanma sebebi 2: Hakim Bey, eşim survivor’da Nihat Doğan’a SMS attı. 30 Haziran 

***
Düğünü yarıda bıraktım. Sıcak ve solistin bağırışları… Masadaki çerez tabağındaki fıstıkları seçmem insanları huzursuz etti. Ben de çıktım. 1 Temmuz 

Cuma günü twitı… 

Kahvaltı yapmadan 3 çay, 4 sigara ve 16 rekât Cuma Namazı… Midem çok kötü, yemek yemeliyim. Hayırlı cumalar… 8 Temmuz 


Fener ile ilgili twitlerim… 

Fener e.V ile Fener Bahçe davaları arasındaki ekonomik fark ne kadardır acaba? 11 Temmuz 

Assolistin sahnedeki performansından çok yanındaki kızların performansına bakanlarla beraberim. Durum vahim. Olay FB’ye geliyor. 11 Temmuz 

Ve son twit… 

Halikarnas köpük vari şovları izleten magazin programlarını uyarıyorum. Evde bunu yapmayınız, ibaresini koyun. Az kalsın sakatlanıyordum. 11 Temmuz 

twitter.com/mahirtemur 

Mahir Temur 

 

 

 

 
Toplam blog
: 110
: 521
Kayıt tarihi
: 21.12.09
 
 

1979 Malatya doğumluyum... Evreni kendi gözlüğümden (0,50-0,75) görmeye çalışan bir yazarım... Dü..