Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

29 Eylül '10

 
Kategori
İnternet
 

Twitter (mayday) SOS verdi! Twitter'ı Cin Çarptı!

Twitter (mayday) SOS verdi! Twitter'ı Cin Çarptı!
 

Twitter SOS! Twitter'ı Cin Çarptı!


Bu akşam twitter cin çarpmışa döndü... (Twitter'dan canlı yayın!)

Twitter'da arkadaş listemde olan; Sevgili Aydın Tiryaki (http://twitter.com/aydintiryaki) ve Sevgili Yurtsan Atakan Beyin (http://twitter.com/yurtsan) twitlerini okuyordum ki; birde ne göreyim, sayfam bir anda sıfırı çekti (!); Followers 0 Following 0

''Allah, Allah,'' dememle, Yurtsan Beyin attığı mesajlar san ki imdadıma yetişti.

- @vivetk Following 0 Followers 0 görünüyorsun şu anda

- Ben de öyle görünüyormuşum zaten. Twitter yine sapıttı. Yani yapamıyacaklarsa bıraksınlar bu işi... @vivetk

- Pekçok kişi şu anda Following 0 Followers 0 görünüyor. Twitter giderek daha fazla saçmalamaya başladı.

Sevgili Yurtsan Atakan, twitlerini İngilizce geçmeye başladı:

- A twitter cliche. @biz It was obvious from their headquarters that they will mess up.The same situation again.Many people show 0 followers

- Is it again a Turk that you will put the blame on? @biz You are doing a very bad job. Listen up, social media is all about listening :))

- And ofcourse responding @biz

- Biz de kim diyenlere. Twitter'ın kurucularından, sürekli çöken teknolojisinin sorumlularından. Yani şikayetler @ biz 'e... Birleşik olarak

- Birleşik olarak derken @biz 'e yapın şikayetleinizi demek istemiştim ama ayrı yazmadan gitmedi.

- And finally @biz shows also 0 followers and 0 following. God's mighty hand....

- @vivetk Seni birden takip etmediklerim arasında buldum ve tekrar takip edemiyorum da. Twitter'ın yeni versiyonunun mu cilvesi bu?

Ve ne tesadüf ki; o an bende yeni versiyonu denemiştim... Hay denemez olaydım nerden de denedim diye kendime söyleniyor, bir yandan da yeni twitleri takip ediyordum...

- @vivetk Adamlar aldıkları milyonlarca kapitale rağmen düzeltemiyorlarsa servislerini YK üyeleri seviyesinde cevap vermek hakkımız sanırım.

Bu karışıklığın hakkını yemiyeyim, çünkü; twitter'la ilgili bilmediklerimide öğreniyordum...

- Send your complaints to @biz ... @Alp_Tkn ve @sabiharana 'yı follow etmeye çalışıyorum ama edemiyorum.

- Kendi aranızda sızlanmanız boşuna arkadaşlar.Twitter'daki tüm çuvallamalarla ilgili şikayetlerinizi @biz adresine de gönderin.Türkçe de olur..

Bu arada herşey normale dönmüştü ki her şeyin yeniden sıfırlandığını gördüm... Bu bir kaç kez tekrarlandı... Tabii yeni twit'ler akmaya devam ederken, herkes gibi bende bilgilenmek için, okumaya devam ediyordum..

- @mcyorukoglu Geçici, aldanmayın.Çoğu kişi için düzelmedi ayrıca...

- @vivetk Mention olarak görüyorum, diğer mesajlarını görmüyorum. @biz sorumlu bundan.

- @buturgut Twitter çuvalladığı için çoğu mesajı göremiyorum ki.

Anlıyacağınız twitter, kimilerine göre çuvallarken bana göre;cin çarpmışa dönmüştü..

- yurtsan And finally @biz shows also 0 followers and 0 following. God's mighty hand....

- yurtsan Send your complaints to @biz ... @Alp_Tkn ve @sabiharana 'yı follow etmeye çalışıyorum ama edemiyorum.

.

.

.

''Oh çok şükür, aynı sıkıntı Yurtsan beyde de varmış'' dedim ve rahatladım... :)

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..