Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '09

 
Kategori
Güncel
 

Twitter gerçeği

Twitter gerçeği
 

Bu yeni oyuncak dünyaya ulaşması ile birlikte bizlere de ulaştı ama tabi ki tam kullanamıyoruz diyebiliriz. Bunların nedenleri 3G teknolojisinin yeni piyasa sürülmesi veya yeniliklere zor adapte olmamız olabilir.

Twitter uygulamasından bahsetmek gerekirse; küçüklüğümüzden beri istediğimiz şey... (sesimizi duyurmak) Buradaki amaç sizi takip eden kişilere nerede olduğunuzu ve ne hissettiğinizi duyurmak. Twitter'ın faydaları ise örnek verirsek; Saat 2 ve ''Şuan Taksim' deyim'' yazan bir arkadaşınıza sizde Taksim' deyseniz ona ulaşıp buluşabilirsiniz. Diyelim ki patronunuzun nerede olduğunu merak ettiniz. Patronunuzun twitter'ına girip onun nerede olduğunu son güncellemesiyle öğrenebilirisiniz. Twitter uygulamasına başka bir örnek vermek gerekirse kendimde vermek isterim; bir süre önce iş görüşmesine gidecektim. Saatler kala ''İş görüşmesine gideceğim.'' dedim ve 10 dakika sonra Robert T. Kennon adlı kullanıcı bana iyi dileklerinin yanında birde bir site tavsiye etti. Sitede iş görüşmesinde nasıl davranılacağını gösteren bir makale okudum... gerçekten güzeldi. Hemen Robert T.Kennon'a teşekkür yazısı yolladım. (Merak edenler için söylemek isterim iş görüşmesine gidemedim.) Herkesin telefonunda Twitter olduğu zaman Türkiye'yi etkisi altına alacak gibi gözüküyor.

İsmail Dağlı

 
Toplam blog
: 26
: 834
Kayıt tarihi
: 01.10.08
 
 

Facebook'un onayladığı ilk ve tek türk ajansı Promoqube'de  Topluluk Yöneticisi olarak çalışmak..