Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '09

 
Kategori
Şarap
 

Üç ay beklemiş üzüm suyu neden günahtır ?

Üç ay beklemiş üzüm suyu neden günahtır ?
 

_________________________________________________________________________________________________________


 

Geçmiş zaman olur ki...

Yıllar önce gazetede bir makale okumuş ve değişik bakış açısı nedeniyle sıra dışı bulmuştum. Yüzünüzde küçük bir tebessüm oluşturması dileği ve de aklımda kaldığı kadarıyla sizlerle paylaşmak istiyorum.

Moskova'da bir Türk işletmesinin açılışı nedeniyle verilen yemeğin konuklarından biri de AKP'ye Türki Cumhuriyetleri konusunda danışmanlık yapan Azeri kökenli bir profesördür.

Bu kişinin şarabını yudumladığını gören gazeteciler merakla sorarlar: Şarap içmenize partiden bozulmuyorlar mı?

Profesör, soruya şu diyalogla cevap verir;

- Üzümü yiyirsen?
- Evet, yiyorum.
- Günahtır?
- Değildir.
- Üzümü sıkıp suyunu içirsen?
- Evet, içiyorum.
- Günahtır?
- Yok, değildir.
- Peki, üzümü sıkıp suyunu üç ay bekletip içince ne olur?
- Günahtır.
- E babam neye günahtır? Sen üzümü sıkıp suyunu hemen içirsen, ben üç ay bekletip içirem. Ne var bunda?

Hadi gülümseyin :)

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..