Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '18

 
Kategori
TV Programları
 

Üç Beş Kişi İstemiyoruz Diyor, Program Yasaklanıyor, Ya da Yayından Kaldırılıyor; Bu Ne Şimdi?

Üç Beş Kişi İstemiyoruz Diyor, Program Yasaklanıyor, Ya da Yayından Kaldırılıyor; Bu Ne Şimdi?
 

İzlenmeyen program yayından kaldırılır çok normal, ya da zararlı olduğu düşünülen.

Birileri tepki göstermeden devlet (RTÜK) hangi programın zararlı olduğunu bilmiyor mu?

İzlediğimiz programları kaldırtıyorsunuz ya! Milyonlar izliyor, birileri rahatsız oluyormuş, e ben de senin izlediklerinden rahatsız oluyorum nolacak şimdi.

Eğer iş şikâyete kaldıysa ben her gün bir programı şikâyet ederim.

Bu şikâyetler bana belli kesimlerin siyasi amaçla ya da haksız rekabet yaratmak için yapılıyor gibi geliyor.

Devlet de (RTÜK) hazır zaten. Özellikle ahlaki gerekçe. Bu ülkede her düşüncede insan yaşıyor yayınlar herkese hitap etmek zorunda.

TV programlarını sokaktaki insan kaldıramaz, şikâyet varsa incelemeye alısın, gerekiyorsa kaldırırsın.

Sosyal medyada “bu programlardan rahatsızız” diye paylaşım yapıyorlar; bu, halkın tepkisi oluyor. Bu iş bu kadar kolay olmamalı.

Rahatsız insanların tepkileri kadar o programları izleyen mutlu insanların istekleri de önemli. “Ben beğenmiyorum rahatsızım!” Pat kaldır, beğenip izleyenler ne olacak!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..