Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '08

 
Kategori
Magazin
 

Üç boyutlu AKP'li güzel

Üç boyutlu AKP'li güzel
 

Emel, kırgınlığının derecesini gösterirken...


Altı yıldır Türkiye'de yaşayan Maya, önce müslüman olmuş ve adını da Emel Eva Maya olarak değiştirmişti. Yani ülkemize iyice mayalanmıştı.

'Türkiye doğruları en kolay bulacağım yer', diyerek bizlerin bulamadığı doğruları o hemencecik keşfetmişti.

'Şükürler olsun ki İslam'ı buldum.' diyen Maya, namaz kılmaya ve oruç tutmaya da başlayacağını açıklamıştı.

AKP'yi çok beğendiğini ifade eden 'çakma Emel' Maya, "AKP tam aradığım bir parti, ben de bu ülkede oy kullanabilcek bir vatandaşım" diyerek AKP Gençlik Kolları'na üye olmak istemiş, ancak talebi 'nedendir bilinmez' parti tarafından reddedilmişti.

Emel'imiz, üyelik talebinin reddedilmesinin ardından şimdilik siyasete küsmüş görünüyor. Başka bir partide siyaset yapmayı düşünüp düşünmeyeceği sorulduğunda ise "Artık asla siyasete girmem" cevabını veriyor.

"Gençlik kollarında aktif olarak çalışmayı düşünüyordum, AKP'nin tavrına bir anlam veremedim" diyor.

Hem Eva, hem Emel, hem de Maya olan üç boyutlu çıtır güzel, üzüntüsünden kendini sinamaya vermiş durumda.

“Muro-Nalet Olsun İçimdeki İnsan Sevgisine” filminin oyuncuları arasında bulunan ve filmde 'Natali' adlı bir Rus güzelini canlandıran Emel, "Ses getireceği kesin olan bir projede yer almak beni inanılmaz mutlu ediyor, üzüntümü hafifletiyor, bir de AKP beni kabul etseydi mutluluktan uçabilirdim" diyor.

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..