Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '13

 
Kategori
Güncel
 

Üç çocuk nasıl yetiştirilir, bilir misiniz?

Üç çocuk nasıl yetiştirilir, bilir misiniz?
 

üç de yetmez ver Allahım ver


Sayın başbakanımız geçen gün televizyonda dedi ki bir çocuk iflas demektir. Benim gözler oldu fal taşı, Allah Allah dedim. Bu işte bir terslik var yoksa ben mi yanlış biliyorum. Hani bende de var ya üç çocuk ama ben zaten iflasları oynuyorum. Gerçi ben sayın başbakanımız demeden önce yaptıydım. Demeyin sonra başbakanının sözünü de dinlermiş diye. Ben evdeki başbakana güvenerek yapmıştım. Sizin evde demi başbakan var demeyin var oda bizim küçük devletin başbakanı kendince idare ediyor bizim küçük devleti. O da aynı politikacılar gibi vaatler veriyor güven temin etmeye çalışıyor ama bilmem artık vaatlerini yerine getirir mi, istikrarlı bir yol çizer mi önümüze zaman gösterecek. Vaatleri yerine getirir getirmesine de kaybettiği güveni kazanır mı meçhul. Neyse konuyu dağıtmayayım da sayın başbakanıma sormak istiyorum: Acaba bu üç çocuk fikrinde samimi mi? Bizim evdeki  kişi başına düşen milli gelir devletin hesabına uymuyor. Acaba bizim başbakan bizim gelirden İsviçre bankalarına para aktarıyor da benim mi haberim yok anlayamadım gitti. Aybaşına daha kaç gün var biz örtülü ödenekten yemeye başladık. Sizdemi örtülü ödenekten yiyorsunuz hortumcu musunuz demeyin sakın. Bizim örtülü ödeneğimiz maaşlarımızdaki açık hesaplar gelecek ayın maaşından yiyoruz. Buna örtülü değil içten ödenek denir. Gelecek ayın parasını bu aydan yemeye başlıyoruz. Acaba bizim eve de sadece bizim ev değil üç çocuk yapanların evine ekonomiden sorumlu bir bakan veremezler mi? Yakında iflas bayrağını çekeceğiz.                                                                                                                                                                            Sayın Başbakanım yanlış anlamayın sakın tabi ki de evlat güzel bir şey ama sadece dünyaya getirmekle olmuyor. Bu yavruların birtakım temel  ihtiyaçları vardır. Bilirsiniz beslenmek, giyinmek, eğitim, doğal olarak mağarada yaşayamayacakları için bir yuva temin etmek gerekiyor. Peki, biz bunları devletin maaşlarımızda ödediği 15 TL. Gibi bir para ile yapabilecekmiyiz. Yapabilirsiniz diyorsanız o zaman bizim evdeki başbakanla, başbakan yardımcısı olarak ben hesaptan anlamıyoruz. Ayın sonunu zor getirir olduk. Yakında  sponsor aramaya başlayacağım. Bana ne demeyin hani belki sponsor olmak istersiniz benim haberim yoktu demeyin. Ha bu arada savaşa girmeye hazırız demişsiniz. Acaba devam edeyim mi çocuk üretmeye ne dersiniz? 

 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..